Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اعتبار بخشی امور بیمارستانی یکی از مهمترین مسئله در حیطه بهبود کیفیت بوده و یک امر مستمر و همیشگی در بیمارستان‌ها است و هدف این برنامه این است که بیمارستان‌ها در ارائه خدمات یک گام رو به جلو و ارتقاء یافته بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آخرین فرآیند‌های اعتبار بخشی در بیمارستان‌ها در سال ۹۶ انجام شده است که این گواهی‌ها تا پایان سال ۹۸ معتبر است.
قاسم زاده گفت: وزارت بهداشت نسخه جدیدی از سنجه‌های اعتبار بخشی را تدوین کرده و به صورت کتابچه به همه بیمارستان‌ها و معاونین درمان کشور ابلاغ کرده است تا اعتبار بخشی طبق استانداردها، محور‌ها و سنجه‌های نسل چهارم اعتبار بخشی، ارزیابی شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: بیمارستان ۱۷ شهریور مریکلا به عنوان اولین بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل در دو روز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در برنامه مدون تمامی بیمارستان‌ها اعتبار بخشی خواهند شد.
قاسم زاده با بیان اینکه امیدواریم بیمارستان‌ها بتوانند کیفیت خدماتشان را نسبت به قبل ارتقا دهند، گفت: انتظار داریم ارزیابان با بهره از اطلاعات و دانش حرفه‌ای خود به صورت منصفانه وعادلانه بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.
انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معزی ظهر امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم، از یک ماه پیش از نوروز به مراکز درمانی اعلام آماده‌باش شده بود؛ در این ایام ۶۲ آزمایشگاه، ۴۳ مرکز تصویربرداری، ۲۲ دندانپزشکی و ۷۶ درمانگاه تخصصی و همه کلینیک‌های ویژه بیمارستان‌ها فعال بودند.

وی با بیان اینکه در نوروز سال‌جاری ۲۹۵ هزار نفر به بیمارستان‌های دانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراجعه داشته‌اند، تصریح کرد: میزان مراجعات به بیمارستان‌ها نسبت به نوروز سال گذشته ۷۱.۱ رشد داشته و مراجعه بیماران سرپایی رشد پنج درصدی را به همراه داشته است، همچنین ۳۴ هزار بیمار بستری شده‌اند که ۲۱ درصد رشد داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: مرگ‌ومیر ناشی از حوادث ترافیکی در ایام نوروز ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش و میزان بستری در آی‌سی‌یو بیمارستان‌های خوزستان ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: در نوروز سال‌جاری نیز ۳۵ هزار و ۳۰۰ جراحی الکتیو و فوق تخصصی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه میزان مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌های خوزستان هر سال و هر ماه با افزایش همراه است، تصریح کرد: تعداد مراجعات این بیماران از هشت هزار و ۴۰۰ مورد به ۱۲ هزار و ۶۰۰ مورد رسیده که در خصوص مراجعات نیز شاهد رشد ۵۰ درصدی بوده‌ایم.

معزی عنوان کرد: در چهارشنبه پایان سال میزان مراجعه‌کنندگان ناشی از حوادث این روز حدود ۲۵ درصد افزایش یافت اما قطع عضو، قطع اندام و نابینایی وجود نداشت.

کد خبر 6083836

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد