Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان ایران با انجام یک مسابقه تدارکاتی در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان از 23 دی در تهران آغاز شد و شاگردان سیروس پورموسوی در پایان این اردو عصر روز شنبه یک مسابقه تدارکاتی برابر پیشگامان فنون پارس برگزار کردند که این مسابقه با پیروزی دو بر صفر تیم جوانان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد شریعت زاده و سینا حاتمی زننده گل های تیم جوانان در بازی با پیشگامان فنون پارس بودند.


این نخستین اردوی تیم جوانان پس از صعود به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بود که با هدف شناسایی نفرات مورد نظر کادر فنی برگزار شد.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد و شاگردان سعید اخباری که یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر هستند مقابل شاگردان پیروز قربانی قرار گرفتند.

با توجه به شرای جدول رده‌بندی پیروزی در این مسابقه برای چادرملو بسیار پراهمیت بود و آنها در طول مسابقه تمام تلاش‌شان را برای کسب 3 امتیاز در این مسابقه به کار گرفتند، اما وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، دو امتیاز سرنوشت‌ساز دیگر برای سعید اخباری از دست رفته بود.

این سومین تساوی پیاپی چادرملو به شمار می‎‌رود که باعث شده تیم فجرسپاسی به یک قدمی آنها برسد و حالا در صورتی که بازی لغو شده فجر و استقلال ملاثانی با حکم کمیته انضباطی یا در زمین مسابقه با برتری شاگردان مهدی رجب زاده همراه شود، انها رتبه دومی را از تیم اخباری می‌گیرند.

سوی مقابل اما شرایط برای نفت و گاز گچساران متفاوت است. آنها نتایج خوبی در اولین فصل با وجود مشکلات زیاد با پیروز قربانی کسب کرده‌اند و با خیال راحت با 37 امتیاز در رتبه دهم قرار دارند؛ جایی که نه امید صعود دارند و نه خطر سقوط تهدیدشان می‌کند که البته همین موضوع عاملی برای بی انگیزگی آنها در هفته های پایانی شده است.

دیگر خبرها

  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم