Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@05:53:56 GMT

مکتب حاج قاسم تا آزادی قدس ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۹۳۴۶

مکتب حاج قاسم تا آزادی قدس ادامه دارد

محمد حسین یادگاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره غزه و آزادی آن اظهار کرد: امام خمینی(ره) قبل از پیروزی انقلاب معتقد بودند فلسطین باید از چنگ غاصبان آزاد شود، البته این نگاه تا امروز پیگیری شده و جریان دارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بسیاری از موارد در سخنان خود تاکید کردند که از کمک به محور مقاومت هیچ ترسی نداریم، البته این کار اکنون نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه این حمایت‌ها در قوی‌تر شدن محور مقاومت در لبنان یا یمن به خوبی مشخص شده است؛ زیرا محور مقاومت امروز از فناوری‌های نوین استفاده می‌‌کند.

به گفته یادگاری، مکتب حاج قاسم برگرفته از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه از اول انقلاب عده‌ای با تفکرات انقلابی مشکل داشتند، خاطرنشان کرد: مدتی نیروهای سلطنتطلب به چنین سبک و رویه‌ای معتقد بودند؛ اما اکنون این وضع به نیروهای اصلاح‌طلبان رادیکالی منتقل شده است که برخی از آن‌ها با آرمان‌های انقلاب اسلامی همسو نیست.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس درباره علت مخالفت برخی افراد با نظرات رهبر معظم انقلاب گفت: اشرافی‌گری، دنیا پرستی، تحصیل فرزندانشان در خارج از کشور و عافیت‌طلبی منجر شده تا آن‌ها مقابل ارزش‌های انقلاب ایستادگی کنند. آن‌ها اکنون گرایش به مذاکره دارند و می گویند باید اسرائیل را قبول داشت.

وی با تاکید بر ادامه داشتن مکتب حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نابودی اسرائیل را ببینیم.

یادگاری با اشاره یه اینکه مذاکره با غرب از ابتدا در دستور کار دولت قرار گرفت، اظهار کرد: 6 سال وقت با این نگاه تلف شد و حتی رهبر معظم انقلاب نیز هشدارهایی را در مواجهه با غربی‌ها داده بودند که متاسفانه توجهی به آن‌ها نشد.

یادگاری افزود: اگر رهبر معظم انقلاب نبودند و با بیانات خود مسیر را روشن نمی‌کردند، باز هم افرادی پیدا می‌شدند که یکی به نعل یکی به میخ بزنند و خواستار مذاکره مجدد شوند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در پایان تاکید کرد: دیپلماسی دولت در شرایط خاصی از محور مقاومت دفاع کرده است و نمی‌توان منکر آن شد.

انتهای پیام/

171 / 31 فلسطین امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی دولت محور مقاومت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فلسطین امام خمینی ره انقلاب اسلامی دولت محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است

حماس در بیانیه‌ای به مناسبت روز اسرای فلسطینی تاکید کرد که آزادی این اسرا از زندان‌های رژیم صهیونیستی «اولویت اصلی» جنبش مقاومت اسلامی است.

به گزارش الجزیره، حماس گفت: «[اسرائیل] به شنیع‌ترین جنایات علیه اسرا در داخل زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها از جمله سهل انگاری پزشکی، شکنجه و کشتار مستقیم ادامه می‌دهد.»

این جنبش افزود که رژیم صهیونیستی را «مسئول کامل جان و امنیت هزاران فرد ربوده شده در کرانه باختری» از ۷ اکتبر می‌داند.

روز هفدهم آوریل از سال ۱۹۷۴ به نام روز اسرای فلسطینی نام گذاری شده است. در این روز تلاش می‌شود تاکید بیشتری بر آزادی اسرا و حمایت از حقوق آنان صورت بگیرد.

بر اساس آمار تازه منتشر شده، تعداد اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به بیش از ۹ هزار نفر رسیده که صد‌ها نفر آنان بیمار و مجروح هستند. همچنین، تعداد بازداشت شدگانی که بدون هیچ اتهامی در زندان هستند، تا ابتدای ماه آوریل امسال به بیش از ۳ هزار و ۶۶۰ نفر رسیده که شامل ۲۲ زن و بیش از ۴۰ کودک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت