Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل در ۹ ماهه سالجاری از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

علیرضا حسین‌نژاد امروز 29 دی ماه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی در ۹ ماهه سالجاری به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های موردی به صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تامین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل زندگی آنها پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجدشرایط پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

حسین‌نژاد ادامه داد: یک هزار و 230 نفر از افراد بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی بهره‌مند شده‌اند که در این میان بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است تا بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل همچنین گفت: ۷۶۰ میلیون تومان کمک موردی نیز به مددجویان و خانوار بی‌بضاعت ساکن در مناطق محروم پرداخت شده است که حدود ۱۰ هزار نفر از نیازمندان که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اردبیل سکونت دارند، با دریافت کمک‌های موردی گرفتاری‌های‌شان به حداقل رسیده است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند تلاش دارد از بروز مشکلات و گرفتاری‌هایی که گریبان‌شان را گرفته است جلوگیری کند، افزود: بهبودی در وضعیت زندگی اقشار آسیب‌پذیر یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد استان اردبیل است که با ارائه خدمات حمایتی درصدد دستیابی به آن هستیم.

وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کمک‌های موردی از محل مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و هرقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان این استان ارائه کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی در پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان در زمینه تحصیل بوده است که بالغ بر یک هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند تا علاوه بر جلوگیری از ترک تحصیل، بتوانند با آسودگی خاطر به مدارج عالی علمی دست یابند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مددجویان بسته های حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز