Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحمانی گفت: بالگردهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت بیش از ۶۴ ساعت را در مناطق سیل زده انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رحمانی با تبیین اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بالگرد های  میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه مجموعا ۸۴ سورتی پرواز درمناطق سیل زده جنوب شرق کشور انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۴ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه به صورت آماده باش در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اقدامات امدادی را انجام داده و تاکنون  ۳۴۸ نفر را در این مناطق جابجا کرده اند.

 

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از ۳۷ تن بارجابجا کرده اند؛ تاکید کرد: بالگرد‌های ۲۰۶ و میل ۱۷۱ نیروی زمینی سپاه بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور پرواز کرده و اقدامات امدادی لازم را انجام داده اند.

 

وی ادامه داد: توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده است.

 

سردار رحمانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی یک عبادت است، تاکید کرد: تا هرزمان که لازم باشد و با همه توان در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور به خدمت رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت رسانی با همه امکانات در این مناطق است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد نماز جمعه سقوط هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بالگرد امداد نیروی زمینی سپاه بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 

مسعود افشار معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: از این تعداد چاه ۷ حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

او با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، افزود: در زمان حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

افشار اظهارکرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف