Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی استاد چینی‌گر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت هفته هوای پاک آیین نهال‌کاری به همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول و مشارکت جمع زیادی از اعضای انجمن‌های مردم نهاد محیط زیستی این شهرستان در حاشیه روستای بیشه بزان بخش شهیون شهرستان دزفول برگزار شد.
وی با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش و کنترل آلودگی هوا گفت: هرساله به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت برنامه‌های درختکاری از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره حفاظت محیط زیست دزفول افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال چندین آیین نهال‌کاری با مشارکت سمن‌های زیست محیطی شهرستان دزفول اجرا می‌شود.

شعار هفته هوای پاک امسال «هوای پاک؛ اقدام و عمل» است. امروز همچنین زنگ هوای پاک در آموزشگاه درخشان دزفول نواخته شد.

بخش کوهستانی شهیون در شمال شهرستان دزفول واقع شده است.

برچسب‌ها محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست روز درختکاری دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست روز درختکاری دزفول محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست روز درختکاری دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، آیین کاشت ۱۵۰ نهال و گل به استقبال از دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان با حضور مسولان بخش پاتاوه و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
شهردار پاتاوه در این مراسم گفت: همه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های ایثارگران است. صابری افزود: شهدا چه در زمان حیات خود و چه با شهادت‌شان حیات ما را تضمین کردند و امروز نام و یاد این عزیزان به صورت نمادین و با کاشت نهال زنده نگه داشته شد تا ضمن پاسداشت آنان گامی برای سالم‌سازی محیط برداشته شود.
به برکت نام شهدا همه بلواره‌های شهر پاتاوه توسط مسولان گل کاری ونهال غرس شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • کاشت نهال به مناسبت دومین کنگره شهدا در پاتاوه