Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: مالکان آسانسور اعم از شخصی، تجاری، اداری وعمومی، شخصا از سرویس و تعمیرات این وسیله مدرن خودداری کنند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد‌رضا زارع پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان یزد اظهار داشت: با توجه به گسترش ساختمان‌سازی در ارتفاع و افزایش بناهای سربه فلک کشیده، لزوم استفاده مردم از این ابزار مدرن روز به روز بیشتر می‌شود که اگر مردم اعم از مالکان و استفاده کنندگان، نکات ایمنی را رعایت نکنند، قطعا با اتفاقات ناگوارو جبران‌ناپذیری روبرو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در خصوص آسانسور نکات مهمی باید رعایت شود که یکی از آن نکات، نسپردن این وسیله حساس به افراد غیر متخصص و مجرب است، چرا که ضرورت دارد سرویس آسانسور حتما به شرکت‌های متخصص در زمینه سرویس و نگهداری که مجوز کاری خود را از سازمان سمت(صنعت، معدن و تجارت) دریافت کرده‌اند سپرده شود.

مدیرکل استاندار یزد گفت: نکته دیگر قابل تامل آن است که، آسانسور باید حتما بیمه نامه معتبر داشته باشد و از آنجایی که استفاده کنندگان ازاین وسیله افراد مختلف و متغیر هستند، بیمه‌نامه در قالب بی‌نام صادر می‌شود.

زارع در ارتباط با جبران خسارت‌ها تاکید کرد: اگر آسانسور تاییدیه ایمنی از استاندارد نداشته باشد شرکت‌های بیمه خسارت‌های احتمالی را نمی‌پذیرند، بنابراین مالکان آسانسور حتما از استاندارد بودن این وسایل اطمینان حاصل نمایند.

آسانسور بسیاری از مسکن‌ مهر استان کرمانشاه پلمب شده استانعقاد قرارداد نصب 40 آسانسور در ایستگاه‌های مترومهلت 3 ماهه ایستگاه‌های جدید مترو برای تأمین آسانسور

وی گفت: اعتبار گواهی ایمنی آسانسور یک ساله است که پس از انقضای مدت مذکور باید تدابیر لازم توسط مالکان و یا مدیران ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی اندیشیده شود.

انتهای پیام/ ع

R41376/P1494/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اولین فرستنده عمومی رادیویی ایران در ساختمان قصر افتتاح شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود؛ رادیو تهران نامیده می‌شد.
امواج رادیویی به وسیله فردی به نام «هنریچ هرتز» کشف شد.
 وی قبلاً نیز امواج الکترومگنتیک را کشف کرده بود.
کشف امواج رادیویی به پیش از سال ۱۸۹۰ بازمی گردد.

نخستین بار نیز در همان زمان کلمه رادیو انتخاب شد.

نخستین کنداکتور رادیو به وسیله شخصی فرانسوی به نام «ادوارد برانلی» ساخته شد.
 تا پیش از آن، همه انواع ارتباطات بدون سیم بودند؛ ولی در آخر رادیو به همه جهان منتقل شد.

رادیو ایلام در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در استان آغاز کرد و به جایگاه ویژه‌ای در بین مردم رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان