Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مقام مسئول بنیاد مسکن از آغاز پرداخت وام های بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی طی امروز خبر داد و گفت:به 28هزار مسکن شهری و روستایی این استان خسارت وارد شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجید جودی اظهار کرد: در مرحله اول برآوردهای صورت گرفته سیل سیستان و بلوچستان به حدود 16 هزار واحد احداثی (شهری و روستایی) و 12 هزار واحد تعمیری خسارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان از واحدهای احداثی 14 هزار روستایی و 2 هزار واحد شهری است، ادامه داد: در مرحله بعدی حدود 20 هزار واحد را واحد به واحد بازدید می کنیم و احتمالا تا آخر هفته کار بررسی میزان خسارت های سیل به واحدهای شهری و روستایی سیستان و بلوچستان به پایان می رسد.
وی افزود: بر اساس برنامه بنیاد مسکن 15 میلیون تومان وام برای تامین اثاثیه و 5 میلیون تومان نیز به عنوان بلاعوض پرداخت می شود.
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن اظهار کرد: در واحدهای احداثی روستایی 40 میلیون تومان وام و 10 میلیون تومان بلاعوض و در واحدهای شهری نیز برای ساخت 50 میلیون تومان وام و 12 میلیون تومان بلاعوض پرداخت می شود.
به گزارش تسنیم، جودی گفت: از امروز پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم