Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد مقدم روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرارگاه در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان مستقر شده و با شناسایی و بازدید از روستاهای هدف بویژه در شهرستان فنوج در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در این مدت طبخ یک وعده غذای گرم به تعداد ۳۰۰ پرس، کار ساخت چهار منزل مسکونی، ایجاد یک آغول گوسفند در دشت عنبر آباد شهرستان فنوج و ایجاد ۲ سرویس بهداشتی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده نیز ۲ تیم پزشکی و دندانپزشکی در منطقه حاضر و یک تیم دامپزشکی تا آخر هفته به این منطقه جهت ارائه خدمات رایگان به مردم سیلزده اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اینک با همکاری قرارگاه جهادی استان مازندران و خراسان جنوبی ۱۳ جهادگر متخصص در حوزه عمران و سازه در حال فعالیت در منطقه هستند.

مقدم افزود: همچنین یک تیم ۱۰ نفره در بخش آشپزی برای طبخ غذا به این منطقه اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ۲ وانت اقلام ضروری همچون لباس نوزاد، حوله و لوازم بهداشتی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق سیلزده شهرستان فنوج توزیع خواهد شد.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) سیستان و بلوچستان گفت: عمده فعالیت این قرارگاه در حوزه عمران و سازه در این مناطق است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امدادرسانی سیل زدگان گروه های جهادی پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امدادرسانی سیل زدگان گروه های جهادی سیستان و بلوچستان امدادرسانی سیل زدگان گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، برخی ستان‌ها بارانی خواهد بود.

به گزارش مهر، سه‌شنبه با توسعه و تقویت سامانه، علاوه بر مناطق ذکر شده در کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارش شدید باران، رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که در جنوب بوشهر، نیمه جنوبی، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز بارش شدت بیشتری را خواهد داشت.

فعالیت سامانه روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود که شدت بارش در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است.

همچنین برای امروز وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت (۲۴ تا ۲۸ نات) و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰۰ هزار تن هندوانه خارج از فصل در سیستان و بلوچستان تولید شد
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | هشدار قرمز برای ۴ استان 
  • ورود سامانه بارشی همراه با رگبار از امروز
  • فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • تداوم رگبارهای بهاری در سیستان وبلوچستان تا پایان هفته
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی است