Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری اعضاء شرکت غیر مجاز و کلاهبردار اقتصادی در شهر برازجان خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی دشتستان مشخص شد که تعدادی افراد سودجو و کلاهبردار با راه اندازی یک شرکت و فعالیت غیر قانونی و تبلیغات سوء و غیر واقعی در فضای مجازی با وعده ی دستیابی سریع به ثروت و آموزش روش های استخراج ثروت اقدام به جذب و فریب جوانان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی ، مأموران پلیس آگاهی دفتر این شرکت غیر قانونی و  کلاهبردار را پلمپ و دو نفر اعضای این شرکت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهمان در بازجویی ها و تحقیقات به عمل آمده اعتراف کردند که پس از جذب جوانان فریب خورده و اخذ رمز دوم حساب های بانکی آنان اقدام به انجام عملیات های بانکی و کلاهبرداری از طریق حساب های بانکی مذکور می کردند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دشتستان، سرهنگ فرهاد آراوند بیان داشت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد

آذری اظهار داشت: به همت اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با هماهنگی دادستان و دستور مقام قضایی، یک مرکز غیر مجاز در امور زیبایی در شهرکرد شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: پارسال ۲۸ مرکز غیر مجاز فعال در امر دندانپزشکی، زیبایی، طب ایرانی و ترک اعتیاد در استان شناسایی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی گردید.

بیشتر بخوانید

معدوم سازی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم خوراک آبزیان فاسد

آذری اضافه کرد: برخورد قانونی با افرادی که در امور پزشکی مداخله و بصورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند ادامه دارد.

وی یادآور شد: خدماتی همچون تزریق ژل و بوتاکس و پاکسازی پوست طبق دستورالعمل وزارت بهداشت جزو خدمات پزشکی است و مراکز زیبایی بدون پزشک، مجاز به انجام این کار نمی‌باشند.

اذری از مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه گویای ۱۹۰و یا شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۸۷۳۱۶ به اداره رسیدگی به شکایات گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • برخورد قانونی با ۷۴۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌های همدان ️