Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:41:05 GMT

کره جنوبی با گل دقیقه 95 به المپیک نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۹۶۴۰

تیم امید کره جنوبی با برتری مقابل اردن راهی نیمه نهایی قهرمانی آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز بازی های مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک پیگیری می شود تا تکلیف تیم های حاضر در نیمه نهایی این رقابت ها معلوم شود.

 

در بازی سوم که بعد از ظهر امروز انجام شد، تیم کره جنوبی موفق شد اردن را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چو کیو سونگ و لی دونگ گیونگ گل های کره را به ثمر رساندند و النایمت تک گل اردن را زد. نکته جالب اینکه گل دوم کره جنوبی در دقیقه 95 بازی به ثمر رسید، در حالی که مسابقه در آستانه ورود به وقت های اضافه بود.


تیم کره جنوبی که به عنوان صدرنشین از گروه ایران راهی دور حذفی شده بود، به نیمه نهایی رسید و عصر امروز هم ازبکستان، دیگر رقیب دور گروهی ایران، در بازی یک چهارم نهایی خود به مصاف امارات می رود تا آخرین تیم نیمه نهایی این مسابقات را مشخص کند.

 

تیم های اول تا سوم بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا به همراه ژاپن میزبان، سهمیه های قاره کهن در مسابقات المپیک 2020 خواهند بود.

 

 

تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در این کشتی آذرپیرا با اینکه از نفس افتاده بود، اما روی حمله‌های یوشیدا با زیرکی به امتیاز می‌رسید و وقتی داور سوت پایان مسابقه را زد، آذرپیرا روی تشک دراز کشید.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک؛ برد نفس‌گیر مقابل آرش یوشیدا
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید