Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز سپاه گفت: هلیکوپترهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت ۶۴ ساعت در مناطق سیل‌زده انجام دادند.

سردار محمد رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده اظهار کرد : هلیکوپترهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه در مجموع ۸۴ سورتی پرواز درمناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه به صورت آماده‌باش در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اقدامات امدادی را انجام دادند و ۳۴۸ نفر را در این مناطق جابه‌جا کردند.

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگردهای این نیرو در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از ۳۷ تُن بار جابه‌جا کردند، افزود: بالگردهای ۲۰۶ و میل ۱۷۱ نیروی زمینی سپاه بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور پرواز کردند و اقدامات امدادی لازم را انجام دادند.

رحمانی توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب‌العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تأثیر سیل را از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه برشمرد و گفت: خدمت‌رسانی به ملت انقلابی ایران اسلامی یک عبادت است و تا هر زمان که لازم باشد با همه توان در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور به خدمت‌رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت‌رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

وی یادآور شد: نیروی زمینی سپاه پاسداران همچون گذشته جز اولین نیروهایی بود که از نخستین ساعات وقوع سیل در مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان حضور پیدا کرد و این خدمت‌رسانی نوعی عبادت برای پاسداران  انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: هوانیروز سپاه مناطق سیل زده سردار رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام پنج پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق ملایر، کبود آهنگ، دالاهو، کرندغرب و قصرشیرین توانستند به پنج نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی شدید، تصادفات رانندگی، مشکلات قلبی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، گفت: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • شغل جالب و عجیب عمو کاووس نون خ ۵