Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@22:38:42 GMT

خیز روسها برای مشارکت بلندمدت با اوپک

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۹۸۷۱

خیز روسها برای مشارکت بلندمدت با اوپک

شرکت گازپروم نفت روسیه اعلام کرد که این کشور، برای مشارکت بلندمدت با سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وادیم یاکولف، معاون مدیرعامل شرکت گازپروم نفت روسیه روز جمعه، (۲۷دی‌ماه) اعلام کرد که این شرکت، باور دارد همکاری روسیه با اوپک در زمینه تولید نفت در بلندمدت ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصمیم اوپک و متحدانش برای مستثنا کردن تولید میعانات گازی روسیه از سهمیه این کشور در توافق جهانی کاهش تولید نفت قدردانی کرد. این تصمیم به گازپروم نفت امکان می‌دهد تولید میعانات گازی خود را توسعه دهد.

این مدیر گازپروم نفت اعلام کرد این شرکت در حال بررسی پیوستن به پروژه‌های شرکت شل در خارومیانه و شمال آفریقا و پیشنهاد مشارکت شل در پروژه‌هایی در روسیه است.

لینک کوتاه: asriran.com/002ybR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اوپک روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی با بیان اینکه امسال ازسوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، افزود: امیدواریم همه بخش‌های مختلف اعم از مدیران و مردم با مشارکت یکدیگر برای تحقق این شعار تلاش کنند و به عنوان راهکاری مهم و اثر بخش برای مقابله با مشکلات اقتصادی جامعه اقدام کنند.
وی، ادامه داد: دشمنان جنگ اقتصادی را با تحریم‌های ناجوانمردانه بر علیه کشور ما شروع کردند و اکنون نیز همچنان ادامه دارد و راه موفقیت در این جنگ نیز مشارکت مردم در تولید ملی است.
در نشست صحن علنی شورا، بررسی لایحه شهرداری در خصوص نرخ کرایه پیشنهادی ۱۴۰۳ انواع خودرو‌های حمل ونقل عمومی مسافر دریزد، بررسی اعتراض به رای کمیسیون ماده هفت (قطع درخت)، سه مورد بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی بابت معرفی ۲ نفر جهت کمیته نامگذاری، بررسی طرح پیشنهادی کمیسیون شهرهوشمند جهت ساخت و راه اندازی شهرک آموزش شهروندی نیز مطرح و بعد از رای گیری تصمیم گیری شد، همچنین تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه علم و هنر نیز مهمان نشست شورای اسلامی شهر یزد بودند.

دیگر خبرها

  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک
  • تعاونی اشتغال و تولید در سازمان‌های فارس تشکیل می‌شود
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان