Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحمانی گفت: بالگرد‌های میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت بیش از ۶۴ ساعت را در مناطق سیل زده انجام دادند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه با تبیین اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بالگرد‌های میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه مجموعا ۸۴ سورتی پرواز درمناطق سیل زده جنوب شرق کشور انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۴ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه به صورت آماده باش در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور اقدامات امدادی را انجام داده و تاکنون ۳۴۸ نفر را در این مناطق جابجا کرده اند.

فرمانده هوانیروز سپاه با بیان اینکه بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه در طی مدت وقوع سیل در منطقه جنوب شرق کشور بیش از ۳۷ تن بارجابجا کرده اند؛ تاکید کرد: بالگرد‌های ۲۰۶ و میل ۱۷۱ نیروی زمینی سپاه بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور پرواز کرده و اقدامات امدادی لازم را انجام داده اند.

وی ادامه داد: توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده است.

سردار رحمانی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی یک عبادت است، تاکید کرد: تا هرزمان که لازم باشد و با همه توان در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور به خدمت رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد. مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مناطق سیل زده امدادرسانی به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور

پرواز‌های مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

به گزارش ایسنا، شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پرواز‌ها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح باطل اعلام شد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سردار استکی: عملیات وعده صادق باعث شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل شد/ دشمن برای جبران تحقیر به عملیات روانی روی آورد!
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق