Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه از افتتاح ۸۲ پروژه عمرانی با میزان اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، ظهر امروز دومین جلسه ستاد دهه فجر ستاد دهه فجر شهرستان آستانه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در این جلسه می‌گوید باید فراخوان لازم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی داده شود تا شاهد حضور پرشور همه اقشار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس محمودی تأکید دارد تا کمیته‌های ستاد دهه فجر برنامه‌های خود را هرچه سریع‌تر به فرمانداری آستانه‌اشرفیه اعلام کنند تا بتوان برنامه‌ریزی مناسبی انجام داد.

از طرف فرمانداری شهرستان آستانه‌اشرفیه کمیته ۱۲ گانه ستاد دهه فجر انتخاب‌شده است.

وی معتقد است باید از ظرفیت کمیته‌های ستاد دهه فجر ازجمله آموزش‌وپرورش برای بهتر برگزار شدن دهه فجر در این شهرستان استفاده کرد.

به گفته سیرتی رئیس اداره آموزش‌وپرورش آستانه‌اشرفیه، زنگ انقلاب، برگزاری غرفه‌های رخدادهای انقلاب، دعوت از راویان دفاع مقدس در مدارس، جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری مراسم جشن انقلاب ازجمله برنامه‌های این اداره است.

همچنین هفت پروژه جهاد کشاورزی با میزان اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان و با میزان اشتغال‌زایی ۲۱ نفر در دهه فجر و ۶ واحد مسکن محرومین توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه تأکید دارد کمیته امداد با توجه به تعداد مد جویان خود می‌تواند طرح‌های بسیار خوبی راه در دهه فجر به بهره‌برداری برساند.

بهره‌برداری از ۱۳ واحد مسکونی مددجویان، توزیع سبد کالا به مددجویان و افتتاح نمادین پنج طرح اشتغال‌زا در پنج دهستان توسط کمیته امداد ازجمله برنامه‌های این نهاد است، همچنین تاکنون ۸۹ طرح اشتغال‌زایی با میزان اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد آستانه‌اشرفیه به بهره‌برداری رسیده است.

محمودی به انجام کارهای کارشناسی در اجرایی شدن پروژه‌ها تأکید دارد و می‌گوید باید پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه در دهه فجر طبق برنامه به بهره‌برداری برسد زیرا باید رفاه را برای مردم فراهم کرد.

در دهه فجر امسال ۸۲ پروژه عمرانی با میزان اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۶ پروژه از این ۸۲ پروژه با میزان اعتبار ۱۱۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان و با اشتغال‌زایی ۵۲۳ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بسیار شاخص است.

همچنین لازم به ذکر است که میزان اعتبار پروژه‌ها در شهرستان آستانه‌اشرفیه، با افزایش ۱۲ برابری مواجه بوده است

وی از شهرداری درخواست دارد برای اجرایی شدن مراسم بهترین مکان را برای سخنرانی و اجرای مراسم محیا کنند زیرا در این صورت باعث اجرای باشکوه مراسم می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه باید برنامه‌های کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد دهه فجر حتماً مصوب شود تا بتوان آن را اجرا کرد.

محمودی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی را دو اصل اصلی برای پیشرفت جامعه می‌داند و می‌گوید باید برای اجرایی شدن پروژه‌ها تمام نهادهای اجرایی نهایت تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش فارس، همچنین در پایان این جلسه مقرر شد از فرزندان جانباز و شهیدان شاغل در ادارات تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از پیش بینی ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد:برای حوزه آموزش و پروش شهرستان رزن اعتباری افزون بر ۵۲ میلیارد تومان در حوزه عمرانی پیش بینی شده که این میزان اعتبار برای ساخت مدارس فاطمیه رزن و  مدرسه روستای ملابداغ و سایر پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش هزینه خواهد شد و باید در این رابطه نوسازی مدارس پیگیری تخصیص اعتبارات پیش بینی شده  برای تکمیل این پروژه ها را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در شهرستان رزن  از رشته های مختلف تحصیلی تعداد ۱۰۴۱ نفر  در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند که در این رابطه ۱۴۰ نفر عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون سراسری شهرستان را بر عهده دارند.

غفاری آثار با اشاره به در پیش رو بودن هفته تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: با توجه به عملکرد بسیار خوب معلمان  در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان، حتما مسئولین همکاری لازم را با آموزش و پرورش برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته تجلیل از مقام شامخ معلم داشته باشند.

وی  در ادامه خواستار نگاه ویژه آموزش و پرورش نسبت به حرفه و  مهارت آموزی دانش آموزان شد و تصریح کرد: بازدید دانش آموزان رزنی از واحدهای موجود شهرک صنعتی رزن از نقش موثری در آشنایی  آنان با حرفه های مختلف و هدایت آنان به سمت مهارت و حرفه آموزی برخوردار خواهد بود.

وی  همچنین با تاکید بر ارتقاء سواد رسانه‌ای دانش آموزان توسط آموزش و پرورش گفت: آموزش سواد رسانه‌ای توسط آموزش و پرورش به دانش آموزان تاثیر بسزایی در آشنایی این قشر مهم جامعه با واقعیت های فضای مجازی و استفاده صحیح آنان از این فضا دارد.

امام جمعه رزن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش جزو ارکان اصلی هر جامعه است که بقاء، دوام و پیشرفت آن به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه‌های دینی، معنوی و تربیتی، این مهم حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری افزود: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان‌داران نظام اسلامی توسط جامعه فرهیخته فرهنگیان در آموزش و پرورش رقم می‌خورد و در همین رابطه مدارس، اساس و پایه تزکیه و تعلیم هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رزن هم از برگزاری امتحان نهایی برای سه پایه متوسطه نظری با ۱۲۰۰ نفر  دانش آموز خبر داد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر آزمون نهایی نیازمند حمایت بیشتر مسئولین هستیم.

پرویز علی بنده لو افزود: با تلاش های دانش آموزان و همت فرهنگیان شهرستان رزن، این شهرستان از بین  ۷۲۸ منطقه و شهرستان در کشور رتبه  ۲۶ کشور و اول استانی در قبولی امتحانات نهایی و میانگین نمرات را در سال گذشته کسب کرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: در هفته معلم، مسئولین در مدارس حاضر شده و از زحمات معلمان عزیز تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.