Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه کویتی القبس جزئیاتی جدید در رابطه با زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد و انتقال این نظامیان به کشور کویت منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه القبس کویت به نقل از برخی رسانه های آمریکایی نوشت که ترامپ و فرماندهان پنتاگون در هفته اول از زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد خبر نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه کویتی به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر اعلام کرد  که برخی از نظامیان آمریکایی که در اثر حمله ایران زخمی شده بودند به اردوگاه"عریفجان" کویت انتقال داده شدند و برخی دیگر به مرکز پزشکی"لاندستول" آلمان منتقل شدند تا در آنجا معالجه شوند.

این روزنامه با اشاره به اینکه ترامپ و ارتش آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ یک از نظامیان آن ها آسیب ندیده است اما ارتش آمریکا روز جمعه در موضعی دیگر اعلام کرد که 11 نظامی آن ها دچار سوختگی شده است.

این روزنامه کویتی در ادامه با اشاره به اینکه پنتاگون تا یک هفته بعد از حمله موشکی ایران از زخمی شدن 11 نظامی آمریکایی خبرنداشته است، به نقل از برخی منابع نوشت: سطح آسیب دیدگی برخی  از این نظامیان آمریکایی شدید و برخی دیگر متوسط است.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی در نواحی مختلف بدنشان دچار سوختگی شدند و برخی نیز ترکش به آن ها اصابت کرده است.

این منابع در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه هوایی احمد الجابر مساحت گسترده ای برای نیروهای آمریکایی و هم پیمانان آن ها دارد و این مساله درچارچوب توافقات دفاعی مشترک میان دو کشور است، افزودند: یک تیم پزشکی آمریکایی که در بیمارستان نظامی در کویت حضور دارند آسیب دیدگان حملات موشکی ایران را معالجه می کند.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی که در حمله ایران آسیب دیده اند اکنون در داخل عراق در حال درمان هستند زیرا زخم های آنان سطحی بوده و نیازی به انتقال به کویت نداشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كويت حمله ایران به پایگاه عین الاسد ایران و آمریکا انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی‌سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی، افزود: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده، گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی با اشاره به عملیات‌ وعده صادق عنوان کرد: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید می‌کرد «من حمله موشکی به ایران نکرده‌ام».

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد، بیان کرد: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • تحلیلگر سابق سی آی ای: من تحت تاثیر حمله موشکی ایران قرار گرفتم
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق