Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به بهره‌برداری از طرح‌های توانمندسازی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۴ هزار نفر در این استان صاحب شغل می‌شوند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای اجرای طرح های توانمندسازی اقتصادی در این استان با تعریف 7 پروژه 237 میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کند که با بهره‌برداری از آن‌ها برای 4 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و مشارکت با کارآفرین با اولویت کارهای خرد متوسط در مناطق لنده، چاروسا، دیشموک، باشت، لوداب، بهمیی و سایر مناطق استان با الگوی بنیاد برکت با اعتبار بالغ بر یک هزار و 800 میلیارد ریال عملیاتی می‌شود.

کلانتری ابراز کرد: این بنیاد در حوزه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بالغ بر 680 میلیارد ریال در زمینه ساخت خانه بهداشت، مسجد، مدرسه، آسفالت راه روستایی، کتابخانه، اصلاح شبکه آبرسانی و... مشارکت دارد.

اقتصاد کشور اشتغال محور نیست/افزایش نرخ مشارکت اقتصادی سیاست مهم بازار کارافزایش مهارت و توسعه اشتغال پذیری دانشجویان در دستور کار وزارت علوم قرار گرفتصیانت از طرح‌های اشتغال پایدار روستایی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل است

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار خود با  محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: عملیات اجرایی یک مجتمع خوابگاهی پیشرفته شبانه روزی در دیشموک تا پایان سال عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

کلانتری با اشاره به اینکه زمینه رشد و توسعه در این استان فراهم است، ابراز کرد: مجتمع تولیدی و فرآوری گیاهان دارویی گچساران با سرمایه گذاری 320 میلیارد ریال و پیش بینی 200 نفر اشتغالزایی هم اکنون 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم عملیات اجرایی این طرح مهم تسریع یابد.

وی خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد پرژوه مجتمع تولیدی و فرآوری گیاهان دارویی گچساران تا پایان سال به بهره برداری برسد و امیدوارم برای تسهیلات تکمیلی برای توسعه تولید گیاهان دارویی و تسریع در روند اجرای این واحد چاره اندیشی شود.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد