Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، نخست وزیر صهیونیستی در نشست کابینه گفت که هفته جاری با سران جهان درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌وگو می کند.

قرار است هفته جاری پنجمین مجمع جهانی هولوکاست در بیت المقدس با حضور برخی سران و مقامات جهانی برگزار شود. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا ، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و 34 سران دیگر جهانی قرار است در این مجمع شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه امروز کابینه گفت: «من در خصوص ایران، تحولات مختلف در منطقه و تقویت روابط با کشورها با سران جهان گفت‌وگو می‌کنم.»

یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره گفت که با وجود پاره‌ای اختلاف‌ها بین ماکرون و نتانیاهو، این دو رابطه خوبی باهم دارند و به مواضع هم درباره «ایران» احترام می‌گذارند.

گفته می‌شود رئیس جمهور فرانسه سه شنبه شب وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

فرانسه به تازگی از اعزام ناو هوپایمابر خود به خاورمیانه خبر داده است.

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برنامه هسته ای نتانیاهو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو و سران اسرائیل تنها مقصران تشدید تنش ها در خاورمیانه هستند

رئیس‌جمهور ترکیه امروز سه‌شنبه اسرائیل و سران این رژیم را تنها مقصران تشدید تنش‌ها در خاورمیانه توصیف کرد.

به گزارش فارس، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

جمهوری اسلامی ایران بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در عملیاتی موسوم به «وعده صادق» ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل شلیک کرد.

این عملیات برای تنبیه رژیم اسرائیل به دلیل حمله موشکی این رژیم به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در روز ۱۳ فروردین‌ماه انجام شد. در آن حمله ۷ نفر به شهادت رسیدند. 

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اقدام نظامی ایران ذیل بند ۵۱ منشور سازمان ملل در خصوص دفاع مشروع صورت گرفته است.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقادها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است.

اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشورهایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اردوغان با نتانياهو ديدار نمي‌كند اردوغان: اسرائیل به خاک ترکیه هم چشم دارد

دیگر خبرها

  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: نتانیاهو و سران اسرائیل تنها مقصران تشدید تنش ها در خاورمیانه هستند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • رئیس جمهور فرانسه، رئال مادرید را تهدید کرد!
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان