Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@02:23:22 GMT

انتصابی تازه در صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۴۰۹

انتصابی تازه در صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با حکم مرتضی میرباقری، معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شد.

بر اساس این حکم، پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و برنامه‌ای تلویزیونی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی محتوایی، نظارت، ارزیابی و ارزش‌یابی برنامه‌ها، شبکه‌ها و مراکز تولیدی با هدف مدیریت پیام از ماموریت‌های رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حکم معاون سیما خطاب به سیدجواد مرادی بر طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام» سیما، تدوین سیاست‌های محتوایی برنامه‌های سیما، فرآیند بررسی و تطبیق طرح برنامه‌های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید، ارزیابی مستمر و منظم برنامه‌های سیما و ارائه نتایج به همراه راه‌کارهای لازم به معاونت، شبکه‌ها و مراکز مربوطه تاکید شده است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1343928

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرتضی میرباقری سازمان صدا و سیما تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • زمین لرزه ۴ و دو دهم ریشتری در روداب
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌