Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:44:30 GMT

میلان 3-2 اودینزه؛ پیروزی روسونری در ثانیه آخر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۴۱۰

میلان 3-2 اودینزه؛ پیروزی روسونری در ثانیه آخر

میلان که تا دقیقه 93 برابر اودینزه با تساوی 2-2 متوقف شده بود، به لطف شوت پای چپ ربیچ توانست سه امتیاز حساس را به نام خود ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، میلان با 25 امتیاز در رده دهم قرار داشت و امروز در سن سیرو میزبانی از اودینزه تیم سیزدهم را برعهده داشت. 

میلان که در سال 2020 با جذب زلاتان توانسته کمی به اوضاع خود سر و سامان بدهد، نیاز مبرم به پیروزی در این بازی داشت تا بتواند چند پله در جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دقیقه ششم بازی میلان دروازه خود را باز شده دید. روی یک پاس قطری و خروج اشتباه دوناروما که با دفع ناقص او در بیرون محوطه جریمه نیز همراه شد، لارسن توانست با ضربه ای دقیق، دروازه بی دروازه بان میلان را باز کند.

نیمه اول با برتری 0-1 اودینزه به اتمام رسید.

 

سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که میلان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. لیائو توپ را به کونتی پاس داد و او درون محوطه جریمه با پاس به عقب خود ربیچ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بغل پای او کار را تمام کند.

 

 

 

 

میلان دقیقه 71 به گل دوم رسید. روی یک ارسال کرنر و در ریباند، این تئو هرناندز بود که با والی دیدنی خود از 25 متری توانست گل دوم روسونری را به ثمر برساند و سن سیرو را غرق در شادی کند.

 

14 دقیقه بعد، اودینزه حساب کار را برابر کرد.

این بار لارسن از راست سانتر کرد و لازانیا با ضربه سری تماشایی توپ را به کنج دروازه میلان رساند.

 

بازی به دقیقه 93 رسیده بود که میلان گل برتری را زد. ربیچ بیرون محوطه جریمه با شوت پای چپ خود سن سیرو را منفجر کرد تا در ثانیه های پایانی پیروزی به نام میلان ثبت شود.

 

 

 

آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • پیروزی ذوب آهن در اصفهان/ رستگاری در ثانیه‌های آخر