Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالنبی دفتری پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دزفول که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه امیرالمؤمنین که یکی از این ۶ طرح است با همت خانواده نیکوکار افشار با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دبیرستان ۱۲ کلاسه طاووسی با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال دیگر طرح خیرسازی است که مقرر شده در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد. این مدرسه دبیرستان طالقانی قدیم است که تخریب و بازسازی شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان عنوان کرد: خانواده کوچک زاده نیز ۲ مدرسه ۳ کلاسه در روستاهای بنوار حسین و بنه عاطی که بر اثر سیلاب تخریب شده بودند را با صرف ۷ میلیارد ریال اعتبار بازسازی و احداث کرده‌اند.

دفتری در ادامه دبستان ۳ کلاسه دکتر حیدری در روستای قلعه نو شمس آباد با اعتبار ۵ میلیارد ریال و کتابخانه نوری زاده در دبیرستان دخترانه کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را دیگر طرح‌های آموزشی خیرساز و آماده افتتاح در دزفول عنوان کرد و گفت: چندین طرح آموزشی دیگر نیز توسط خیرین مدرسه‌ساز دزفول در حال احداث است که تا مهرماه سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در دزفول، افزود: اولین مدرسه خیرساز در دزفول در سال ۱۳۷۳ کلنگ زنی و در سال ۱۳۷۵ به بهره‌برداری رسید و ضمن اینکه ۵۰ درصد از مدارس دزفول توسط خیرین ساخته شده‌اند.

دفتری یادآور شد: خیرین مدرسه‌ساز دزفول در موارد متعدد در مقوله تأمین تجهیزات مدارس نیز ورود کرده‌اند اما لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی بیشتری صورت بگیرد تا خیرین تجهیزاتی شهرستان که نیاز مهم آموزش و پرورش دزفول است افزایش یابند.

کد خبر 4829792

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان نوسازی مدارس آموزش و پرورش خوزستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی