Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@09:36:27 GMT

درخواست خانه سینما از صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۵۷۳

ساعت24-روابط عمومی خانه سینما در جلسه‌ای با مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما به بررسی موضوع توهین به چند سینماگر پرداخت و خواهان فراهم کردن فضای آرامش و تعامل برای هنرمندان شد.

 به دنبال مباحث پیش‌آمده در موضوعات مربوط به دغدغه‌ها و مطالبات صنوف سینما، (روز شنبه ۲۸ دی)جلسه‌ای با حضور تعدادی از روسای صنوف و هیات‌مدیره و مدیرعامل خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما در مورد توهین مهمان یکی از برنامه‌های زنده سیما به چند سینماگر، همدلانه، مسئولانه و قابل قبول ارزیابی شد و رؤسای صنوف خانه سینما و هیئت‌مدیره ضمن تاکید بر تداوم همکاری با تلویزیون، خواستار هماهنگی بیشتر این دو عضو بزرگ خانواده هنرهای نمایشی شدند.

همچنین با اتفاق نظر اعضای جلسه بر آرامش فضای سینما، تدابیری برای هماهنگی بیشتر میان روسای صنوف و مدیران خانه سینما اتخاذ شد.

در پایان، شرکت‌کنندگان در این جلسه با تاکید بر رابطه ناگسستنی میان هنرمندان و مردم اشاره کردند که زندگی امروز را نمی‌توان بدون ارتباط مردم و سینما تصور کرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

صبح امروز برخی رسانه‌های غیررسمی مدعی انتشار ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی توسط بانک مرکزی شده بودند.

چک ۵۰۰ هزار تومانی چک پول ۵۰۰ هزار تومانی چک پول ۵۰۰ هزار تومانی جدید چک پول جدید

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • قطر: در نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات صلح بازنگری می‌کنیم
  • بزرگداشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان