Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عمانی از انتخاب سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون فوتبال عمان امروز اعلام کرد در جلسه‌ای که با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس داشت به توافق نهایی رسید و سرمربی کروات هدایت این تیم عربی را برعهده گرفت.

در این راستا سایت «المحور» عمان به دفاع از سرمربی جدید تیم ملی این کشور پرداخت و نوشت: برکناری او از هدایت تیم الاهلی عربستان در مدت زمان کوتاه نشانه ضعف مدیریت آن باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار لازم برای موفقیت برانکو وجود نداشت و این بدان معنا نیست که او مربی بدی باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس الاهلی عربستان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری صبح امروز صبح چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: باتدبیر امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین روز ارتش در تقویم جمهوری اسلامی نام گرفت که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی شاهد رشادت‌های این قشر از جامعه بودیم.

وی افزود: ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان بدنه ارتش را انقلابی اعلام کرد و گفت: در تمام لحظات ارتش در کنار مردم بود و از ارزش‌های آنها دفاع کرد و در آخر توانست پیروزی‌های بزرگی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتداری که نیروهای مسلح و بسیج داشتند اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران از دست برود و امروز به عنوان یک سرباز اعلام می‌کنم نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروهای انتظامی و نظامی دنیا است و این در وعده صادق به نمایش گذاشته شد.

حیدری با اشاره به اینکه ما حرف نمی‌زنیم و عمل می‌کنیم، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد گوشه چشمی به کشور داشته باشد و فکرهای آشفته ای نسبت به جمهوری اسلامی در سر خود بپروراند یقیناً سیلی محکمی خواهد خورد.

کد خبر 6080757

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است