Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ماهواره‌های ظفر ۱ و ۲ که در دانشگاه علم و صنعت ساخته شده بود، جهت قرارگیری در مدار به پایگاه فضایی تحویل داده شد.
این ماهواره‌ها تمام برآیند‌های تست را برای اولین بار در کشور عملیاتی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهواره ایرانی دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان، که با حضور وزیر کشور در کنارک برگزار شد، افزود: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی ۱۵ ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

وی با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ مشکلی بابت تأمین آب ساکنان این شهرها برای ۲۴ ساعت آینده وجود نخواهد داشت، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب ۷۸ روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.

کد خبر 6081583

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • تصویری ماهواره ای از پایگاه هوایی رامون اسرائیل بعد از 14 آوریل
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد