Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این آیین با اشاره به روحیه نوع‌دوستی در بین مردم ایران، اظهار کرد: پس از صدور پیام رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رییس جمهوری، دستورات لازم مبنی بر ارسال کمک‌های فوری و تأمین تجهیزات و نیروی انسانی از سوی دستگاه‌های استان و بخش‌های مردمی صادر شد.

بهرام سرمست، مشارکت و ارشادات خیرخواهانه مراجع معظم و علمای گران‌قدر استان درزمینهٔ کمک به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را مورد تأکید قرار داد و افزود: مردم نوع‌دوست قم و مسئولان دوشادوش هم برای جمع‌آوری و ارسال کمک به مردم سیل‌زده اهتمام ویژه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بروز حوادث طبیعی در کشور را موردتوجه قرار داد و گفت: باید از تجارب این بحران‌ها و حوادث برای پیشگیری و مقابله با آثار مخرب این حوادث استفاده شود.

وی به مدیریت هوشمندانه سیلاب‌های ابتدای سال قم اشاره و تصریح کرد: با مدیریت به‌موقع و تعامل در استان توفیقات بسیار خوبی درزمینهٔ مهار این سیلاب‌ها انجام گرفت ضمن این‌که کمک‌های مردمی خوبی هم به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال کردیم.

سرمست بابیان این‌که مسئولان و مردم قم از همان ساعات اولیه بروز سیل در استان‌های سیل‌زده اعلام آمادگی خود را برای کمک اعلام داشتند ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهتی است که با احصای نیازهای مناطق سیل‌زده، کمک‌های مردمی بر اساس اولویت‌ها و به‌صورت هدفمند ارسال شود.

وی با قدردانی از نقش خیرین و دستگاه‌های دست‌اندرکار برگزاری مراسم گلریزان در قم خاطرنشان کرد: خیرین همواره نقش مهم در عرصه‌های اجتماعی ایفا نموده‌اند و در برنامه‌های کمک به مردم حادثه‌دیده نیز این نقش دوچندان است.

بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی‌ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد، سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه‌تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.

استاندار قم همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه و بدون مشکل مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در قم گفت: به‌رغم حضور خیل عظیم جمعیت از استان و سایر شهرهای هم‌جوار اما با تصمیمات مناسب اتخاذشده در شورای تامین استان و نیز بهره‌مندی از ظرفیت خیرین این مراسم به شکل شایسته و باشکوه خاصی برگزار شد.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چندتن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بارش باران سیستان و بلوچستان سیل قم مردم ایران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد

به گزارش همشهری آنلاین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 845421 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان