Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز یک‌شنبه در جلسه هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل فرمانداری ورامین برگزارشد اظهار کرد: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، رعایت قانون از سوی برگزار کنندگان و داطلبان حرکت در مسیر شفاف سازی امور است.
وی افزود: یکی از عمده‌ترین تخلفاتی که می‌تواند در ایام پیش از برگزاری انتخابات رخ دهد، تبلیغات زودهنگام است که این مهم با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، می‌تواند نمود بیشتری داشته باشد لذا متولیان برگزاری جلسات و برنامه‌های این ایام باید مراقبت کنند که زمینه تبلیغات داوطلبین در این برنامه‌ها فراهم نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاغذلو سه رکن مهم انتخابات را هیات اجرایی، هیات نظارت و هیات بازرسی اعلام کرد و افزود: بر اساس قانون، وزارت کشور مسئول برگزاری انتخابات است و بازرسان، به عنوان بازوی توانمند می توانند بر حسن اجرای انتخابات، نظارت داشته باشند.
وی تصریح کرد:انتخابات پایه نظام و نماد مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است که با مشارکت مردم محقق می‌شود بنابراین همه موظفند تا در تمامی مراحل اجرای این رویداد مهم سیاسی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اظهار کرد: اعضای هیأت بازرسی انتخابات موظند تا هر گونه تخلف در حوزه انتخابات را رصد کرده و گزارشات را به مسئولان ارائه دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور حماسی مردم باشیم.
وی گفت: هیات‌های بازرسی باید مراقب باشند تا تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها بر اساس قانون به مسئولیت خود در اجرای انتخابات عمل کنند.
کاغذلو تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی و رؤسای ادارات در ایام انتخابات باید از هر گونه رفتار و اقدامی که شائبه طرفداری از فرد و یا گروه خاصی ایجاد می‌کند پرهیز کنند، اگر رئیس اداره‌ای می‌خواهد کار تبلیغاتی کند، از سمت خود استعفا دهد.
یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات تبلیغات جمهوری اسلامی دهه فجر وزارت کشور قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه

محمد حسینی گفت: امسال مسافران و گردشگران از ویژه برنامه‌های استقبال بی نظیری داشتند و توانستیم در این ایام با همکاری ادارات مربوطه و با تلاشی مضاعف، برنامه‌ای ویژه برای میزبانی درخور شان مردم این دیار و مسافران و گردشگران نوروزی تدارک ببینیم. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه به برپایی ٢٠ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی به صورت کارگاه‌های زنده و همچنین غذا‌های محلی در این برنامه اشاره کرد و گفت: برگزاری بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام در شهرستان بانه بود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌های نوروزی این شهرستان تا پایان روز پنج‌شنبه ٩ فروردین‌ماه از ساعت ١٩ الی ٢٢:٣٠ در محل پایانه مسافربری بانه میزبان مهمانان نوروزی و شهروندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نوروزگاه فرصتی برای معرفی توانمندی‌های شهرستان بانه
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه