Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارس جنوبی در آخرین روزهای نقل و انتقالات توانست پنجره بسته اش را گشوده و با بازیکنان و کادرفنی جدیدش قرارداد رسمی ببندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین منوچهری مهاجم سابق تیم های استقلال و سایپا یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل به جمع یاران هومن افاضلی اضافه شد. او درباره شرایط پارس جنوبی گفت:

” فعلا تمریناتمان را صبح و بعدازظهر انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازی دوستانه داشتیم که بازی خوبی بود و امروز هم قرار بود که یک بازی دیگر داشته باشیم که به خاطر برف احتمالا کنسل خواهد شد.”

امین منوچهری که در بازی دوستانه قبلی تیمش برابر سپاهان گلزنی کرد در این رابطه گفت:

” بازی سپاهان دوستانه بود و طبیعتا دو تیم در دوران فشار بدنی بودند. همه چیز این بازی خاص بود و سپاهان هم چند بازیکن اصلی اش را نداشت. این بازی های دوستانه می تواند به آمادگی هرچه بیشتر تیم کمک کند.”

مهاجم جدید پارس جنوبی درباره شرایط خودش هم گفت:

” من از شرایط خودم راضی هستم. از نظر تیمی و جاافتادن در تیم کمی نیاز به زمان دارم اما چون در این سال ها تیم زیاد عوض کرده ام دیگر خیلی سریع می توانم خودم را با شرایط جدید تطبیق بدهم.”

منوچهری همچنین افزود:

” با توجه به شرایطی که پیش آمده بود باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی یک اتفاق بسیار خوب بود. من درباره مسایل مدیریتی چیز زیادی نمی دانم اما از لحاظ فوتبالی اگر بدشانس نباشیم می توانیم نمایش خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.”

امین منوچهری اضافه کرد:

” البته همانطور که همیشه گفتم متاسفانه در فوتبال ایران قانون مورفی حکمفرماست. کسی که از هشت صبح تا شب خودش و بازیکنان تیم کار می کنند و وقت می گذارد شاید موفق نشود و کسانی که خیلی کمتر وقت می گذارند به موفقیت برسند. امیدوارم این بار این تجربه ، نتایج خوبی هم رقم بزند چون آقای افاضلی و کادرش از هشت صبح تا شب برای تیم زحمت می کشند و ما هم هر روز از صبح در اختیار باشگاه هستیم. این اتفاقی که در فوتبال دنیا هم رخ می دهد و امیدوارم در ایران هم نتیجه بدهد چون فکر می کنم درستش هم همین است.”

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت:

” من امسال یکسری انگیزه های شخصی دارم ، به واسطه مسایلی در این شش ماه اخیر خیلی اذیت شدم، تنهایی تمرین کردم و این انگیزه را در خودم زنده نگه داشتم. می خواهم در تک تک دقایقی که در تیم هستم مفید و موثر باشم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین منوچهری پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888109

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • بهترین آقای گل لیگ برتر، دوباره در زمین چمن!(عکس)
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد