Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایلنا،احمد حسین زادگان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران که در استانداری این استان برگزار شد، اجرا و کیفیت اجرا را دو موضوع مهم برای انجام فعالیت ها دانست و اظهار کرد:برخی مصوبات روی کاغذ می ماند و برخی نیز با کیفیت اجرا نمی شود.همه قبول داریم که ایام نوروز باید ایام شادی برای مردم باشد اما با چه ظرفیت، کمیت و برنامه‌هایی، مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر آگاهی ‌بخشی به مسافران و گردشگران نسبت به اماکن کمتر شناخته شده‌ استان تأکید کرد و افزود: میراث فرهنگی و باستانی استان را معرفی کنیم تا هم مسافران لذت ببرند و هم برای هم ‌استانی ها تولید ثروت و درآمد شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی نقاط و ظرفیت های گردشگری استان باید به مسافران معرفی شود،گفت: مدیران شرق استان فعالیت بیشتری برای شناساندن ظرفیت‌ های گردشگری به مسافران داشته باشند.

وی ادامه داد: با کمی ابتکار و نوآوری می توان بیشترین فرصت و بهره وری را از حوزه گردشگری استان برد.

حسین زادگان پیشنهاد داد که از سمن‌ ها و نهادهای مدنی برای پاکسازی شهرها، روستاها و بین شهری و حریم راه‌ ها استفاده شود و در عین حال گردشگران نیز می پذیرند که نباید زباله را در طبیعت رها کنند و خود نیز در طرح مازندران پاک شرکت کنند.

وی از صدا وسیما،رسانه های مکتوب و غیر مکتوب خواست که در تبلیغ و اطلاع رسانی با یک هدف مشخص در معرفی مازندران به مسافران و گردشگران تجمیع داشته باشند.

حسین زادگان همچنین به طرح های خلاقانه نظیر حشن ساحلی و برپایی نمایشگاه های خاص اشاره کرد که می تواند در جذب گردشگر به سواحل استان موثر باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید از فرصت های گردشگری انبوه در مدت زمان محدودی که اتفاق می افتد؛ بهره گیری کنیم، بومگردی و جاذبه های روستایی را از جمله مزیت های گردشگری استان نام برد که می تواند در جذب گردشگر مهم نقش اثرگذاری داشته باشد.

وی تصریح کرد :برخی از نقاط و جاذبه های روستایی ناشناخته است ازاینرو شناسایی و معرفی آن به گردشگران علاوه بر جذب گردشگر در ارتقای رونق اقتصادی نیز موثر است.

حسین زادگان پیشنهاد داد که برای توسعه فضای سبز و احترام به محیط زیست طرح هر گردشگر یک نهال را برای مسافران خطه سرسبز مازندران پیاده کنیم.

وی در ادامه سخنانش به آمار حوادث شهری و برون شهری اشاره کرد و گفت: فرمانداران مسئول مستقیم حفظ جان مردم هستند بنابراین نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

استاندار مازندران به اتفاقات اخیر کشور و تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود اشاره کرد و افزود: در این اوضاع اینکه انگشت اتهام را به سمت دولت ببریم شاید سریع‌ ترین کار باشد اما صحیح‌ ترین کار نیست.

وی تأکید کرد که مدیران به ستاد خدمات سفر فقط به عنوان یک بستر اقتصادی نگاه نکنند و آن را راهی ببینند که اعتماد و امید و شادی را برای مردم به ارمغان آورد.

حسین زادگان ،برپایی نمایشگاه های نوروزی،نمایشگاه ها وبازارچه های محلی را در زمره اقداماتی دانست که باید ایام نوروز رقم بخورد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ثروت دولت ستاد تسهیلات سفر شادی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ وطراوات و شادابی شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هواشناسی هم با صدورهشدار سطح نارنجی جوی از تداوم بارش‌های رگباری خبر داد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • بارندگی‌ وطراوات و شادابی شهر زاهدان
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس