Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:52:19 GMT

فرزند جوان بازیکن فجرسپاسی در کما (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۸۸۴

فرزند محمود خرمزی بازیکن فجر در اثر تصادف رانندگی در کما به سر می برد و تحت مراقبت های پزشکی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته فرزند ۱۷ ساله محمود خرمزی بازیکن سابق فجر شهید سپاسی،برق شیراز و پیکان و همینطور سرمربی ایران جوان و مربی فجر سپاسی شیراز در یکی دو فصل گذشته، بر اثر تصادف به کما رفته است.


آرین خرمزی که از دروازه بانان خوش قد و قامت و آینده دار استان فارس و کشور به حساب می آمد، تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این عکس که دو هفته پیش  تیم پیشکسوتان فجر به دیدار ایران جوان بوشهر رفت، آرین خرمزی (دروازه بان) در کنار محمود خرمزی (نفر اول نشسته سمت چپ)در کنار هم برای فجر بازی کردند .

 


ازرصبح امروز با شنیدن این خبر بسیاری از فوتبالیست ها و مرییان فارس از جمله غلام پیروانی به بیمارستان رجایی شیراز محل بستری آرین رفته اند.


ورزش سه برای او آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.

 

فجر سپاسی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فجر سپاسی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآیند بازار طلا و ارز نشان می دهد اسراییل به ایران پاسخ نمی‌دهد

حبیب آرین کارشناس و فعال اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان این که به نظر می‌رسد احساسات فعالان بازار ارز و طلا این است که اسرائیل واکنشی به حملات دیشب ایران به اسرائیل نشان نمی‌دهد، گفت: همین موضوع موجب افت قیمت دلار و طلا در بازارها بعد از جهش‌های اخیر شده است.

آرین افزود: بعد از اعلام پایان یافتن حملات ایران به اسرائیل وال استریت ژورنال خبر داد که ایران به سازمان ملل اطلاع داده که این حملات صرفاً جهت انتقام بود و بیشتر ازین ادامه نخواهد داشت.

این کارشناس اقتصادی اضافه کرد: اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید نقل کرده که جو بایدن در مکالمه تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو بعد از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل گفت که آمریکا در حمله احتمالی متقابل اسرائیل به ایران شرکت نخواهد کرد. وزیر دفاع آمریکا نیز در اظهار نظری گفت که «از ایران می‌خواهیم که فوراً هرگونه حملهٔ بیشتر را متوقف کند و تنش‌ها را کاهش دهد؛ به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم.»انتشار این خبرهای از مقامات آمریکایی گویای واقعیت است که آمریکایی‌ها تمایلی به واکنش به حملات اخیر ندارند.

به گفته آرین، از دیگر خبرهای منتشر شده این که رئیس پیشین موساد اعلام کرده بود که پاسخ به حمله ایران را توصیه نمی‌کند. کوهن گفته است که به نفع ما نیست که وارد رویارویی مستقیم با ایران شویم.

حبیب آرین با بیان این که در بازار داخلی هم شاهد افت قیمت تتر در بازارها هستیم، گفت: بعد از رسیدن تتر به سقف ۷۲ هزار تومانی و جهش‌های متأثر از تنش‌ها، تتر روندی نزولی را آغاز کرده و در حال حاظر در کانال ۶۷ هزار تومان معامله می‌شود. موضوعی که به نظر می‌رسد نشان دهنده احساسات معامله گران مبنی بر توقف موقف تنش‌ها و عدم پاسخ اسرائیل به حملات ایران دارد.

این فعال اقتصادی در پایان گفت: بازار طلا نیز روز متعادلی را دنبال می‌کند، اگرچه دامنه معاملات صندوق‌های طلا در بورس به ۲ و منفی ۲ درصد محدود شد، با این حال صندوق‌های طلا روندی نزولی را تجربه کردند. در بازار طلا نیز طلای ۲۴ عیار و ۱۸ عیار و طلای دسته دوم نیز بیش از ۳ درصد افت را تجربه کردند.

کد خبر 6077752 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • خروش مردم شیراز در حمایت از وعده صادق + فیلم
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • برآیند بازار طلا و ارز نشان می دهد اسراییل به ایران پاسخ نمی‌دهد
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند
  • پلی به گذشته - آخرین گل آرین روبن برای رئال مادرید (2009/4/13) / فیلم
  • پدرم تا کی باید نقش یک پسر جوان را بازی کند؟ | گفت و گوی با فرزند امین حیایی
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ یک