Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@17:59:20 GMT

ناامیدی سرمربی جدید سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۸۹۳

ناامیدی سرمربی جدید سرخپوشان

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از باز شدن دروازه تیمش در دقایق پایانی ابراز نارضایتی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توپچی ها  در خانه و در شرایطی که فاصله ای با برتری مقابل شفیلد نداشتند، در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیده و دو امتیاز مهم را از دست دادند. میکل آرتتا از تعهد و تلاش بازیکنان تیمش راضی بوده، اما مدعی شد در لیگ برتر یک گل برتری همیشه خطرناک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکل آرتتا گفت:

“از نتیجه این دیدار ناامید هستم زیرا آرسنال دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد. در لیگ برتر وقتی شما فقط با یک گل پیش باشید شرایط اینگونه است و تاریخ نیز موید این گل های دریافتی در خانه بوده است، زیرا ما در گذشته و در دیدار مقابل چلسی نیز در لحظات پایانی گل خوردیم. حریف ما با انرژی کامل در میدان حاضر شده و سخت تلاش کرد. شاید در پنج دقیقه اول می تلاش کردیم راه حلی پیدا کنیم، اما در ادامه شفلید سیستم بازی را تغییر دادند و کنترل حریف سخت تر شده بود.”

میکل آرتتا گفت:

“البته در ادامه ما بر جریان بازی تسلط پیدا کرده و موقعیت هایی را نیز خلق کردیم و در نهایت در اواخر نیمه اول نیز به گل رسیدیم. نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم و باز هم فرصت هایی داشتیم. در مجموع معتقدم ما می توانستیم در این دیدار پیروز شویم و من از تعهد و تلاش بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم. من به کار کردن با بازیکنان جوان راضی بوده و به این کار اعتقاد دارم.

شرایط نلسون؟ در تمرینات حادثه ای برای او رخ داد و شرایط نلسون خیلی خوب به نظر نمی رسد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال آرسنال سرمربی آرسنال میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)