Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین الله‌کرم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد فاطمه الزهرا (ع) شهر یزد، گفت: این شهید در جریان جبهه مقاومت بسیج جهانی اسلام بر اساس اهداف متعالی انقلاب اسلامی، ایجاد همگرایی نیروهای مومن و انقلابی را به طور جدی پیگیری می کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان:این فعال اصولگرا، گفت : با برنامه‌ریزی ، فداکاری ، تلاش جدی همراه با ایمان و اخلاص موجب تحقق این بسج مردمی و انقلابی در برابر زیاده خواهی‌های کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی حامیانش در منطقه شد و ثمره زیادی را در این سال‌ها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: با خدماتی که شهید سلیمانی و همرزمانش در سال‌های اخیر در منطقه انجام دادند از بسیاری توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و کشورهای اسلامی پیشگیری کردند.

 

الله کرم اظهارداشت: یکی از اهداف مهم آمریکایی‌ها در منطقه، تجزیه برخی کشورهای اسلامی بود که قصد داشتند با تحقق آن به اهداف خود برسند ولی تلاش شهید سلیمانی و جبهه مقاومت موجب شکست توطئه های آنها شد .

 

وی تاکید کرد: اوج هدف جبهه مقاومت اسلامی و انتقام سخت،  همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس باشد و بدون شک این هدف مهم محقق می‌شود.

 

این فعال اصولگرا تاکید کرد: با شهادت شهید سلیمانی انقلاب اسلامی دوباره احیا شد و توطئه‌های استکبارجهانی با بینش و بصیرت مردم و مسوولان همانند گذشته نقش بر آب می‌شود و ملت ایران به عزت خود ادامه می‌دهد.

 

الله کرم به قدرت دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و آن را حاصل ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی و ولایتمداری ذکر کرد و پیگیری اهداف شهیدان به خصوص شهدای جبهه مقامت را خواستار شد.

 

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

 

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق را بمباران کرد.

 

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت،۵۰ هزار رزمنده و ۳۲۰ هزار نیروهای بسیجی سازماندهی شده دارد.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری جماران

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد حسین الله کرم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمحمدحجازی در فریمان