Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد که مردم افغانستان توافق صلحی را می‌خواهند که در آن آینده‌ مردم روشن باشد و هیچ اعتمادی به صلح آمریکایی ندارند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد که مردم این کشور اعتمادی به صلح آمریکایی ندارند.

«محمد علم ایزدیار» معاون اول مجلس سنا افغانستان در نشست عمومی امروز یکشنبه (29 جدی) گفت: مردم افغانستان هیچ اعتمادی نسبت به آینده توافق صلح میان آمریکا و طالبان ندارند چراکه جزییات این گفت‌وگوها برای مردم و دولت افغانستان مبهم است و به آینده آن امیدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد: دولت باید از آمریکایی‌ها بخواهد تا جزییات این گفت‌وگوها را در اختیار آنها قار دهد و این حق مردم است که بدانند چه نوع توافقی قرار است میان آمریکا و طالبان صورت گیرد.

ایزدیار تصریح کرد: مردم افغانستان توافق صلحی را می‌خواهند که در آن آینده‌ مردم روشن باشد و مذاکرات بین‌الافغانی و آتش بس عمومی را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین اظهارات اخیر وزیر خارجه پاکستان درباره «کاهش خشونت» را اصلاحی دانست که در حقوق و قانون هیچ تعریفی برای آن در نظر گرفته نشده و آن را یک «سراب» خواند که خواسته‌های مردم را نمی‌تواند برآورده کند.

به گفته وی، طالبان می‌خواهند به بهانه کاهش خشونت، تجدید نیرو کنند و در بهار و تابستان سال آینده منسجم‌تر علیه نیروهای دولتی افغانستان به جنگ بپردازند.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: ایزدیار صلح آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجلس یازدهم به پایان عمر خود نزدیک شده و در کمتر از دو ماه دیگر، ساکنان جدید آن، پا به ساختمان هرمی شکل بهارستان می‌گذارند. در این میان، کاظم دلخوش و حسن نوروزی از جمله نمایندگانی هست که نتوانستند در مجلس آینده حضور داشته باشند. تصاویری از آنان را در صحن علنی امروز مجلس مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895884

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!