Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "پایتخت" مراحل تولیدش را در شمال کشور سپری می‌کند؛ بهبود پس از یک فصل دوری جلوی دوربین می‌رود. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاهی از شبکه‌های رادیو و تلویزیون را در ادامه می‌بینید:

مهران احمدی بهمن جلوی دوربین "پایتخت"6

مهران احمدی پس از یک فصل دوری به "پایتخت"6 برمی‌گردد؛ این خبری بود که چندی پیش توسط سیروس مقدم اعلام شد و حالا موعد آن فرا رسیده که "بهبود" به داستان نوروزی پایتختی‌ها برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران احمدی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفت: منتظرم که خبر دهند تا جلوی دوربین حاضر شوم؛ احتمالاً‌ این اتفاق در بهمن‌ماه می‌افتد. 

این سریال تلویزیونی در شمال کشور (شیرگاه) فیلمبرداری خودش را ادامه می‌دهد تا برای نوروز 1399 آماده پخش از رسانه‌ ملی شود. 

"پایتخت"6، 15 قسمت از 9 آذرماه در منطقه شیرگاه مازندران آغاز شد. سیروس مقدم و الهام غفوری کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی‌اند. 

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریالند.

تهیه نماهنگ‌های حماسی و انقلابی از آرشیو شبکه آموزش

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، واحد آرشیو شبکه هفت سیما با همکاری اداره کل آرشیو سازمان، بسته‌ای از موسیقی‌ها و نماهنگ‌های حماسی و انقلابی  را جهت پخش از شبکه های سراسری و استانی تهیه کرده است.

در این بسته رسانه‌ای 50 قطعه موسیقی تصویر جهت بهره‌برداری شبکه‌های سراسری، مراکز استانی و سایر حوزه‌ها در نظر گرفته شده است. 

بازپخش سریال «تا صبح» از شبکه پنج سیما

مجموعه تلویزیونی «تا صبح» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و مجید جوانمرد هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

فیلمنامه سریال «تا صبح» به قلم عباس نعمتی نگارش شده و داستان آن روایت چند جوان از دهه 1350 است. یکی از این جوانان "مستانه" نام دارد که در پیچ و تاب ماجرایی عاطفی، درگیر مسائل سیاسی می‌شود. مستانه پزشک جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش "تیمسار بدر" که یکی از تیمسارهای عالی‌رتبه شاهنشاهی است، زندگی می‌کند. "سیاوش"  پسر تیمسار بدر که در خارج از کشور اقامت دارد، با پایان تحصیلات دانشگاهی‌ به ایران بازمی‌گردد و به صف مبارزان انقلابی می‌پیوندد و ... .

«تا صبح» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی محصول سال 1385 شبکه پنج سیما است. عسل بدیعی، امین زندگانی، پروانه معصومی، ‌محمد کاسبی، مجید مظفری، رامتین خداپناهی، افشین سنگ‌چاپ، زهره حمیدی و...بازیگران اصلی این سریالند.

 این مجموعه تلویزیونی در 28 قسمت  45 دقیقه‌ای از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 10:30 و  19 خواهد بود.

روایت اندیشه‌های سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

برنامه «مصیر» شبکه چهار سیما در دو قسمت به واکاوی اندیشه‌های سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌پردازد. پخش فصل جدید برنامه تلویزیونی «مصیر» با هدف بازخوانی و نقد اندیشه متفکران مسلمان از دهم آذرماه آغاز شده است.

این برنامه که در فصول قبلی به بررسی آرای اندیشمندانی چون شهید مطهری، شهید بهشتی و امام موسی صدر پرداخت، در فصل جدید خود به نقد و بررسی آرا و اندیشه‌های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی پرداخته است.

هشتمین قسمت از فصل جدید برنامه مصیر به صورت مناظره به بررسی «اندیشه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی»  می‌پردازد و یکشنبه شب 29 دی‌ماه ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

مهمانان برنامه محمد عطریانفر فعال سیاسی و عباس سلیمی نمین پژوهشگر و روزنامه‌نگارند؛ دو قسمت پیش‌رو برنامه «مصیر» به بررسی «آرا و اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» اختصاص یافته است.

مجموعه «مصیر» به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید و پژوهشگری هدی محمدی و اجرای محمدمهدی ابراهیمی نصر در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود.

«اولی‌ها» در شبکه امید

شبکه امید با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه «اولی‌ها» را ویژه رأی اولی‌ها روی آنتن می‌برد. با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و رسیدن به سن حق رأی نوجوانان و جوانان کشور شبکه امید برنامه‌ای را با عنوان «اولی‌ها» را روی آنتن می‌برد.

با توجه به ایـن کـه تعداد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان کشور را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند، این گروه سنّی نـقش بـسیار تعیین‌کننده‌ای در انتخابات سرنوشت‌ساز کشور دارند.

در هر قسمت از این برنامه 7 نفر از نوجوانان و جوانانی که به سن حق رأی رسیده‌اند (18 تا 21 سال) و برای اولین‌بار قرار است در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند حضور دارند و در فضایی متفاوت به سؤالات متعددی درباره دغدغه‌های نوجوانی و جوانی و نقش آنها در مشارکت برای تصمیم‌گیری کشور پاسخ داده می‌شود.

برنامه «اولی‌ها» به تهیه‌کنندگی سینا هوشمندی‌نژاد در 40 قسمت 8 دقیقه‌ای به صورت میان‌برنامه و در ساعات مختلف شبانه‌روز از شبکه امید پخش خواهد شد.

سریال‌های نیمه زمستان گرمابخش منازل مخاطبان

با گذشت یک ماه از فصل زمستان، دو مجموعه نمایشی جدید روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود. شبکه‌های یک و سه با دو مجموعه نمایشی جدید «سرگذشت» و «کتونی زرنگی» و شبکه 2 با فصل جدید سریال «از سرنوشت» مهمان خانه‌های مخاطبانند.

«سرگذشت» شبکه یک

پخش مجموعه نمایشی «سرگذشت» از جمعه 27 دی‌ماه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما آغاز شده است. این سریال، مجموعه قصه‌هایی درباره ازدواج، طلاق، اعتیاد و روابط خانوادگی است که طبق برنامه تا قبل از دهه فجر در کنداکتور شبکه یک قرار دارد. مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» با نام قبلی «محکومین 2» در 14 قسمت به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید شده است. این سریال اپیزودیک است و هر اپیزود داستان جداگانه به همراه بازیگران متفاوت دارد. نخستین اپیزود «او می‌بیند» نام دارد که "ایمان صفا" و "امیرعلی خاتمی" از بازیگران اصلی این داستانند. نازنین فراهانی هم به عنوان بازیگر ثابت و در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزودها ایفای نقش می‌کند. در سریال «سرگذشت» در مجموع 243 بازیگر مقابل دوربین رفتند که 83 بازیگر آن اصلی و160 بازیگر فرعی بودند و جالب این که هزار و 828 هنرور هم در آن حضور داشتند. این سریال همچنین 340 لوکیشن داشت که در130 لوکیشن اصلی و 210 لوکیشن فرعی فیلمبرداری شد. مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است و به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

پخش سریال «زیر همکف» نیز از امشب 29 دی‌ماه پس از سریال «سرگذشت» ساعت 23 از سر گرفته می‌شود.

پخش فصل دوم سریال «از سرنوشت»

شبکه دو با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از شنبه 28 دی روانه آنتن شده است. فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی‌هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آنها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود. «از سرنوشت» در 50 قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و در فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد. این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد. «از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت21:30 از شبکه دو روی آنتن می‌رود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه 01:30 بامداد، 12:15 و 16:15خواهد بود.

«کتونی زرنگی» شبکه سه

سریال کمدی «کتونی زرنگی» با کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، بعد از ایام فاطمیه روی آنتن شبکه سه می‌رود. «کتونی زرنگی» با بازی هدایت هاشمی، افسانه چهره‌آزاد، ملیکا شریفی‌نیا، علی سلیمانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، با معرفی زوج علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی و با حضور محمود جعفری، برزو ارجمند و سحر ولدبیگی و بازیگران خردسال رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی در 22 قسمت تهیه شده است. در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه...، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!» با اتمام سریال «وارش» مینی سریال «نامه آخر» در شش قسمت از سه شنبه 1 بهمن‌ماه پخش می‌شود. قصه «نامه آخر» از مجموعه اپیزودیک «روزهای بهتر» به کارگردانی دانش اقباشاوی در چهار دهه روایت می‌شود و درخلاصه داستان آمده است: حامد و هما جستجویی عاشقانه را آغاز می‌کنند اما... این قصه در منطقه زرین دشت فیروزکوه فیلمبرداری شده است و مکان‌هایی چون خانه، ایستگاه قطار، زمین‌های کشاورزی، مسجد و محله از لوکیشن‌های اصلی آنند.گیتی قاسمی، مجید واشقانی، ویدا جوان، نسیم ادبی، محیا اسناوندی، دریا دریایی و عزیز هنرآموز بازیگرانی هستند که در این اپیزود ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سلامت و «سوریخ»

مجموعه نمایشی «سوریخ» به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار از شنبه 28 دی‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه سلامت رفته است. محمد لقمانیان، مجتبی شفیعی و مهسا ایرانیان بازیگران این مجموعه نمایشی‌اند که در قامت بازیگر در قاب تلویزیون حاضر می‌شوند. «سوریخ» روایتی فانتزی است که با هدف آگاهی بخشی در حوزه سلامت و خانواده در 60 قسمت برای پخش از شبکه سلامت سیما ساخته شده است. در خلاصه داستان سوریخ آمده است: «سوریخان» آدم فضایی است که از سیاره سوریخ به زمین سفر کرده و برخورد اتفاقی او با خانواده رستمی و سبک زندگی آنها، آغازگر ماجراهای جذاب این مجموعه نمایشی است... یداله شادمانی، دنیا رحیمی، مانی فیروزی و ترنم کاظمی از دیگر بازیگران این مجموعه نمایشی است.

«مو» سوژه یک برنامه رادیویی شد

رادیو صبا در برنامه زنده «صبح صبا» از مخاطبان می‌خواهد با نگاهی طنز با کلمه «مو» واژه‌سازی و جمله‌سازی کنند. برنامه زنده «صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح با رویکرد شادی آفرینی با مخاطبان همراه می‌شود.

این برنامه روز دوشنبه 30 دی‌ماه به کلمه‌ها و اصطلاحاتی که با واژه «مو» ساخته می‌شود، می‌پردازد.

مو رو از ماست کشیدن، بی‌مو، موزاییک، موگرینی، موتسارت (آهنگساز)، موخوره، کف دستم مو نداره (کنایه از بی پول بودن)، مورچه و ...از جمله مواردی است که قرار است به صورت طنز در این برنامه به آنها اشاره شود.

برنامه زنده «صبح صبا» به تهیه‌کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای محمدرضا قلمبر و گلچهره زند روی موج اف ام ردیف 105,5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

 سوژه‌های بعدی «صبح صبا» تا روز چهارشنبه دوم بهمن به ترتیب واژه‌های «یاد» و «خونه» است.

«در حاشیه» مهران مدیری از شبکه آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم با پخش آنونس‌های «در حاشیه» مهران مدیری، پخش این سریال از (30 دی‌ماه) را خبر داد.

«در حاشیه» عنوان سریال طنزی به کارگردانی مهران مدیری است که در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای، در ابتدا برای شبکه تهران تهیه شد، اما در نهایت در نوروز 1394 از شبکه سه سیما به نمایش درآمد.

تصویربرداری فصل دوم این سریال هم از مهر 1394 آغاز و در همان سال 1394 پخش شد. این سریال قرار است هر شب ساعت 21 از شبکه آی‌فیلم بازپخش شود.

در خلاصه داستان «در حاشیه 1» آمده است: هومن صحرایی در یک رشته خاص پزشکی مربوط به خون به نام پلاستوریز سلول‌های بینابینی که در کشور کمتر به آن پرداخته می‌شود متخصص است و در شرایطی است که در پست بیمارستانی خود هیچ مراجعه‌کننده‌ای ندارد. او که فردی متعهد و متخصص است برای رفع بی‌کاری خود به اورژانس سرکشی می‌کند و اتفاقی با یک پزشک متخلف وارد درگیری فیزیکی شده و به همین دلیل از شغل خود بی‌کار می‌شود.

در شرایط مالی بسیار نابسامان وقتی که کتب درسی دانشگاه خود را به حراج گذاشته بود اتفاقی با استاد دانشگاه خود یعنی دکتر کی‌مرام روبرو می‌شود. کی‌مرام که پزشکی خیرخواه است و از جزئیات داستان بی‌کار شدن هومن با خبر است او را به «هیئت نظارت بیمارستان‌های تهران» سفارش می‌کند. هومن که اصلاً نمی‌داند چه شغلی برایش در نظر گرفته شده و فقط در پی فعالیت در زمینه تخصصی خود است مأمور می‌شود تا مرکز درمانی وقف شده و بسیار مجهز به نام «حاشیه» را که 80 سال است راه‌اندازی نشده راه‌اندازی و مدیریت کند.

چه برنامه‌های تلویزیونی دیگر زنده پخش نمی‌شود؟/ روابط عمومی صداوسیما: کم‌کردن برنامه‌های زنده برای افزایش غنای محتوایی برنامه‌هاستشروع "کتونی زرنگی" از 12 بهمن/ ملاقلی‌پور: تلویزیون باید به سمت پرورش استعدادهای جوان برود+ فیلم

آغاز بهمن با «یکی مثل من» در آی‌فیلم

سریال تلویزیونی «یکی مثل من» به کارگردانی محسن شاه‌محمدی، همزمان با آغاز ماه بهمن روی آنتن آی‌فیلم قرار می‌گیرد.

سریال «یکی مثل من» به‌کارگردانی محسن شاه‌محمدی در 30 قسمت هر روز ساعت 18 راهی خانه آی‌فیلمی‌های سراسر کشور می‌شود.

داستان این سریال درباره مریم با بازی رزیتا غفاری است. مریم برای سروسامان دادن به زندگی خود و آینده فرزندی که در آستانه تولد است، تلاش می‌کند. او با همسرش محمود (مهدی میامی) زندگی می‌کند. محمود از راه‌های خلاف متعددی امرار معاش می‌کند. نارضایتی مریم از این وضع سبب می‌شود برای تغییر رفتار محمود تلاش کند.

در این سریال شاهعلی سرخانی، فرهاد مهادیان، نسترن سالار و معصومه آقاجانی و .... نقش‌های دیگر را ایفا می‌کنند.

«یکی مثل من» به‌تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان از سه‌شنبه اول بهمن روی آنتن می‌رود. بازپخش این مجموعه در ساعت‌های 02:00 و 10 روز بعد قابل مشاهده است.

بررسی راه‌های بهره وری و توسعه تولید محصولات کشاورزی در برنامه پایش

امشب در برنامه «پایش» هادی سلیمی‌زاده، کارشناس اقتصادی، در خصوص موضوع «کشاورزی و راه‌های بهره‌وری و توسعه تولید آرد» ارائه بحث می‌دهد. همچنین در ادامه برنامه 3 جوان موفق، با حضور در استودیو از موفقیت‌های خود در راه‌اندازی کسب و کار سخن می‌گویند و ستاد مشکلات تولید نیز به بررسی مهمترین مشکلات تولیدکنندگان در ماه اخیر می‌پردازد.

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که با اجرای سعید توکلی، یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها، ساعت 19:45 به‌طور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سه شبکه دو شبکه یک شبکه چهار آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سه شبکه دو شبکه یک شبکه چهار آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون شبکه سه شبکه دو شبکه یک شبکه چهار آی فیلم شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها