Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی روز یکشنبه  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف سنگین از بامداد امروز در استان تهران آغاز شده و این بارش‌ها در محورهای تهران قم کمربندی دوم شدت گرفت و میزان بارش تا ۳۰ سانتی متر رسیده است.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان ری از روز گذشته تیم‌های راهداری شهرستان را به حالت آماده باش درآورده و در راهدارخانه ها، محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدقی افزود: در مجموع ۱۰۰ نفر راهدار عملیاتی، ستادی و پشتیبانی در قالب ۱۰ اکیپ با ۵۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر جاده‌های مواصلاتی شهرستان ری آماده خدمت رسانی به مردم و در راه ماندگان هستند.

وی بیان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری از هموطنان در خواست کرد با پرهیز از سفرهای غیرضروری، پیش از سفر در تماس با ۱۴۱ از اوضاع راه‌ها آگاه و در صورت تمایل به سفر حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو و اقلام خوراکی همراه داشته باشند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است