Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال حذف دو نماینده ایران در پلی اف لیگ قهرمانان، از این تورنمنت وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که هنوز موضع رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده، حذف بازیهای فردای استقلال و شهرخودرو از تقویم لیگ قهرمانان آسیا شایعه عجیبی را راه انداخته مبنی بر آنکه استقلال و شهرخودرو از لیگ قهرمانان کنار کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینکه این شایعه، در شماره امروز روزنامه خبرورزشی هم دیده می‌شود. به نوشته این روزنامه، احتمال دارد AFC استقلال و شهرخودرو را به دلیل کمبود وقت و فاصله کمی که تا برگزاری رقابتهای پلی‌اف باقی مانده کنار بگذارد، ولی پرسپولیس و سپاهان را در لیگ قهرمانان حفظ کند.

این شایعه عجیب در شرایطی منتشر شده که موضع چهار نماینده ایران در قبال تصمیم احتمالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکسان است و بعید است فوتبال ایران حاضر شود، دو نماینده‌اش را فدای دو نماینده دیگر کند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشته، حذف احتمالی استقلال و شهرخودرو از لیگ قهرمانان را رد کرده و به این نکته اشاره می‌کند که اگر قرار به کناره‌گیری باشد، هر چهار نماینده ایران با یکدیگر کنار خواهند کشید.

از طرف دیگر یک منبع آگاه در باشگاه استقلال هم درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:” حذف استقلال و شهرخودرو صحت ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز قبل به ما اطلاع داد که بازیهایمان در مرحله پلی‌اف به تعویق می‌افتد و شنبه آینده در کشور ثالث که همان قطر است برگزار خواهد شد اما حالا که نمایندگان ایران با این خواسته مخالفت کردند، قرار شده AFC ظرف امروز و فردا موضع نهایی‌اش درباره تیمهای ایرانی را اتخاذ و به ما اعلام کند. ما منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا بعد از آن موضعمان را مشخص کنیم”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال شهرخودرو استقلال شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد