Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع خودجوش دانشجویان ولایی و انقلابی دانشگاه رازی کرمانشاه عصر امروز یکشنبه در داخل این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان اعلام کردند که اجازه فتنه‌گری در فضای دانشگاه به عناصر خودفروخته ضدانقلاب نمی‌دهند.

آنها ضمن محکومیت این اقدامات و هتاکی‌ها که در هفه گذشته رخ داد با سر دادن شعارهای «آشوبگر بی ریشه، اینجا دمشق نمیشه»، «آشوبگر روانی، داعش ما شمایی»، «فتنه‌گران خودفروش، بی غیرت و وطن فروش» و… به این مسائل واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

دانشجویان انقلابی همچنین با شعارهای «ملت ما خسته نیست، دست سپاه بسته نیست»، «اگر سپاهی نبود، داعش الان اینجا بود»، «مرگ بر مسئولان سازش‌کار»، «پناه ایران زمین، سپاه مستضعفین» و «کشته ندادیم که سازش کنیم، قاتل سردار را ستایش کنیم» به حمایت از سپاه پاسداران پرداختند و از آنها برای سیلی سختی که به آمریکا جنایتکار در ماجرای موشک‌باران عین‌الاسد زدند قدردانی کردند.

پرچم آمریکا که مقابل درب ورودی دانشگاه رازی روی زمین پهن شده بود توسط حاضرین از اساتید و دانشجویان انقلابی و ولایی لگدمال شد.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل هم از سوی دانشجویان سر داده و پرچم‌های این دو رژیم جنایتکار و غاصب هم توسط آنها به آتش کشیده شد.

دانشجویان در این حرکت خودجوش دستوشته‌های هم با خود به همراه آورده بودند که برخی از آنها عبارتند از «مذاکره با حرامزادگان ممنوع»، «سپاه آبروی آمریکا را لگدمال کرد» و «مسئولان با قاتلان سردار مذاکره ممنوع».

دانشجویان در این مراسم با سربندهای «لبیک یا خامنه‌ای» هتک حرمت به ساحت رهبری انقلاب در حوادث اخیر را محکوم و اعلام کردند که در خط ولایت آماده شهادت در دفاع آرمان‌های والای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام قلندری مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه رازی نیز در بین دانشجویان به ایراد سخنانی در راستای بصیرت‌افزایی برای دانشجویان پرداخت.
 

در پایان این مراسم بیانیه‌ای در محکومیت فتنه‌انگیزی‌های اخیر در کشور و در دانشگاه رازی قرائت شد که حاضران با شعال الله‌اکبر آن‌را تأیید کردند؛ همچنین طوماری نیز در این خصوص توسط دانشجویان و اساتید انقلابی حاضر امضا شد.

کد خبر 4829903

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه تجمع دانشجویان سپاه پاسداران قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

به گزارش صدای ایران،روزنامه کیهان نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آنها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟


دیگر خبرها

  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم