Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روزهای اولین ماه زمستان تهران با بارش برف سفیدپوش شد./ عکس: رضا معطریان

کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال آخرین اخبار وضعیت روستاهای سیل زده «جاسک» یک هفته پس از سیل شورای نگهبان دوباره در دام گرایش‌های سیاسی افتاده؟ چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟ خطر وقوع سیل و طوفان در کدام استان‌ها وجود دارد؟ قطب موز ایران زیر سیل در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: اتحاد رقـبا در بـرابـر AFC سیستان و بلوچستان پیشانی امنیتی کل ایران است/ ۱۴ هزار خانه مسکونی در مناطق سیل‌زده بازسازی می‌شود دوازدهمین حراج تهران اینفوگرافی؛ نحوه صحیح سوختگیری با کارت سوخت مسابقات قهرمانی «شینگ یی چوان» بانوان جهانگیری: باید به خانواده‌های داغدار حق گلایه، نقد و اعتراض داد/ زمان دروغگویی تمام شد مهم‌ترین نکات بهداشتی بعد از سیل در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: رنـج سیـل... روایت روحانی از اشتباه غیرمنتظره هدف گرفتن هواپیما مشکلات روستاییان سیل‌زده سیتار محمود بلوچستان امضای حسن روحانی و اعضای کابینه بر دفتر یادبود جانباختگان هواپیمای اوکراینی روستاهای گرفتار در سیلاب بلوچستان سیل در منطقه «عورکی» سیستان و بلوچستان پربازدیدها چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟ شورای نگهبان دوباره در دام گرایش‌های سیاسی افتاده؟ خطر وقوع سیل و طوفان در کدام استان‌ها وجود دارد؟ وضعیت روستاهای سیل زده «جاسک» یک هفته پس از سیل بارش برف زمستانی در تهران -۱ بارش برف زمستانی در تهران -۲ دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید آژانس بین المللی عکس ایران طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه

روزنامه «ترکیه» در گزارش اجتماعی صفحه یک خود به هرج و مرج در کنسرت معین پرداخت و نوشت: پس از آنکه عده‌ای از ایرانیان در حمایت از حمله موشکی تهران در خیابان‌ها تظاهرات کردند تجمع ایرانی دیگری هم در وان اتفاق افتاد! این روزنامه با عکسی از معین در صفحه یک به اتفاقات پیش آمده در کنسرت این خواننده پرداخته و ناهماهنگی مسئولان سالن و بلیط فروشی بیش از ظرفیت را دلیل این درگیری دانسته است.

منبع: چندثانیه

tags # معین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد