Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای امداد رسانی و تامین بخشی از نیازهای آسیب دیدگان از سیل در مناطق شرقی هرمزگان کمک های غیرنقدی خود را با هماهنگی هلال احمر هرمزگان به مناطق سیل زده ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس، محموله کمک های ارسالی این شرکت به مناطق سیل زده به ارزش ۲ میلیارد ریال شامل زیر انداز، پتو، و همچنین انواع کنسرو به همراه آب معدنی است که در قالب 5 کامیون به مناطق سیل زده در جاسک و بشاگرد ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در حرکتی خودجوش از طریق انجمن های خیریه و مرکز خیریه حضرت فاطمه(س) در شهرک مروارید اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای ارسال به هم استانی های سیل زده در شهرستان های جاسک و بشاگرد کرده اند.

 

گفتنی است؛ توده بارشی جمعه و شنبه 20 و 21 دی ماه استان های جنوب شرقی کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان را فرا گرفت که به علت طغیان رودخانه جگین و سرریز شدن سدی به همین نام، بسیاری از روستاهای شهرستان جاسک در محاصره سیل قرار گرفتند و سیلاب وارد شماری از روستاهای این شهرستان شد که با فروکش کردن سیل، خسارت های آن نمایان تر شده است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی رویداد ملی فهما مناطق سیل زده فهما شهادت سردار سلیمانی کمک های غیر نقدی شرکت پالایش نفت بندرعباس مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است