Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه سپاه آماده خدمت‌رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان است، گفت: ماشین‌‌های مهندسی سپاه فجر فارس در حال کمک به سیل‌زدگان هستند. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار یداله بوعلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون چند تریلی مواد غذایی توسط سپاه فجر استان فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال و به صورت بسته‌بندی و غذای پخته به مردم این مناطق ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشریح اقدامات هوانیروز سپاه در مناطق سیل‌زده از زبان سردار رحمانیارسال محموله 66 تنی کمک های ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان سیستان و بلوچستان‌‌موافقت شورای شهر بندرعباس با اختصاص ‌کمک مالی به سیل‌زدگان شرق هرمزگان‌

جانشین سپاه فجر فارس افزود: با توجه به اینکه گروه‌های جهادی زیادی از استان‌های همجوار به سیستان و بلوچستان اعزام شده‌ به ما اعلام شده در حال حاضر  نیازی به اعزام گروه‌های جهادی نیست به همین دلیل خدمت‌رسانی ما معطوف به کمک‌رسانی و ارسال اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان شد.

سردار بوعلی با قدردانی از همراهی مردم و خیران استان فارس در کمک به سیل زدگان تصریح کرد: کمک‌های مردمی در تمام نواحی سپاه فجر استان فارس توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال جمع‌آوری است و مردم نوع دوست این استان نیز کمک‌های زیادی به سیل‌زدگان انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: نخستین محموله این کمک‌ها  سه روز پیش به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و  گروه‌های مردمی نیز در قالب موکب استقرار یافته و با پخت غذا در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/423/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

(تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان