Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:56:27 GMT

گزارش ویژه سلطانی فر به لاریجانی بعد از رای AFC

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۱۵۶۱

وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای با علی لاریجانی رییس مجلس گزارشی در مورد رای جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  دکتر مسعود سلطانی فر  به رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محرومیت تیم های باشگاهی ایران از حق میزبانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ورزش ما تحت فشار لابی های آمریکایی، رژیم صهیونیستی و سعودی هاست و هر لحظه دنبال فرصتی هستند تا ضربه ای بر پیکره کشور و ورزش ایران وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شیخ سلمان گفتم فوتبال آسیا زمانی معنا و مفهوم پیدا می کند که تماشاگران چند ده هزار نفری به ورزشگاه ها بیایند و تنها کشور آسیا که توانایی این مهم را دارد ایران است. کشورهایی در اطراف ایران داریم که به لحاظ امنیتی قابل قیاس با ایران نیستند. ایران امنیت با ثبات و پایداری دارد و بهانه ها واهی است.


وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تمامی اظهار نظرهای مسئولان، ورزشی ها و نمایندگان مجلس در جهت همراهی و حمایت از موضع ۴ باشگاه ایرانی بوده است تا تصمیمی گرفته شود که هم غرور ملی و هم عزت و آبروی مردم و کشور حفظ شود. فشارها و جو سازی های زیادی به بهانه های مختلف بر ما وارد می کنند و ما هم تلاش می‌کنیم با دیپلماسی فعال، تعامل و آگاه سازی مردم از حیثیت کشور دفاع کنیم. همه اقدامات فدراسیون فوتبال، باشگاه ها و کمیته ملی المپیک در جهت حفاظت از حاکمیت، اعتبار و عزت کشور بوده و ما هم وظیفه ای غیر از این نداریم.

 


سلطانی فر تاکید کرد: در حالی ای اف سی این تصمیم کاملاً سیاسی و ناعادلانه را گرفته است که در  برخی کشورهای اطراف ایران هر روز عملیاتهای تروریستی، جنگی و حمله کشورها به یکدیگر صورت می گیرد ولی تجمعات اخیر ایران همه در جهت حمایت از نظام و کشور بوده است. اگر قرار بود ناآرامی‌ها باعث اتخاذ تصمیمات این چنینی در ورزش شود حدود یک سال است که اعتراضات فرانسه را شاهد هستیم و در خود آمریکا نیز اعتراضات و تجمعات زیادی صورت می‌گیرد، همچنین تعدی نظامی عربستان به یمن را شاهد هستیم. کشورهایی در اطراف ایران داریم که به لحاظ امنیتی قابل قیاس با ایران نیستند. ایران امنیت با ثبات و پایداری دارد و بهانه ها واهی است.

 


وزیر ورزش در پایان گفت: در یک ماه آینده ۷ رویداد بین المللی ورزشی با حضور تعداد زیادی از کشورهای دنیا در ایران برگزار می‌شود که این مهم نشان از امنیت ایران دارد. ما این موضوع را با همه توان و با دقت دنبال می‌کنیم و تمام رسانه های کشور هم از  حق قانونی و مسلم ورزش و مردم دفاع کردند و همه به این اجماع رسیده اند که از حیثیت ورزش کشور دفاع کنند.

وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • روی خط رادیو