Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید درویشی با بیان اینکه شهر اسدآباد به عنوان یک شهر خاموش است و بعداز ساعت ۵ عصر و ورود افراد به منازلشان شهر تعطیل می شود و سرگرمی در بیرون از منزل نیست، گفت: باید برای ایجاد شادی و نشاط در این شهر دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند که دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فرماندار شهرستان اسدآباد بعدازظهر امروز در نشست دومین مجمع سلامت این شهرستان استقلال دانشکده علوم پزشکی را یک کار بزرگ دانست و اظهار کرد: سلامت یکی از شاخصه های رشد هر کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجمع سلامت به عنوان تشکیلاتی است که سلامت جامعه را تقویت می‌کند، گفت: البته مصوبات اجرایی نشده در این مجمع باید تعیین تکلیف شود.

درویشی وجود فضولات حیوانی در روستاها را یکی از معضلات دانستی که به سلامت جامعه آسیبب می زند، عنوان کرد: این فضولات حیوانی باید جمع آوری و خارج از محدوده روستا قرار گیرند که در غیر این صورت شوراها و دهیار باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سالم ترین آب های کشور در استان همدان و به تبع در شهرستان اسدآباد است، افزود: تغییر سیستم آب شرب در دستور کار ماست و مبلغ اعتباری را برای این امر اختصاص دادیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه وجود سگ های ولگرد یکی از معضلات شهر اسدآباد است، خاظر نشان کرد: شهرداری ها حق ندارند سگ ها را اتلاف کنند و باید زنده گیری انجام شود که برای جمع آوری این سگ ها نیاز به تشکیل یک کارگروه ویژه است.

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد به عنوان یک شهر خاموش است و بعداز ساعت ۵ عصر و ورود افراد به منازلشان شهر تعطیل می شود و سرگرمی در بیرون از منزل نیست، افزود: باید برای ایجاد شادی و نشاط در این شهر دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند که دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است.

درویشی در خصوص مبحث خودکشی نیز گفت: اسدآباد به لحاظ آماری رتبه خوبی را در امر خودکشی ندارد و نیاز است که با علت یابی آن به دنبال حل این آسیب جدی باشیم.

مسئول برگزاری مجمع سلامت سراسر کشور با اشاره به اهمیت موضوع سلامت، اظهار کرد: امروزه خودکشی به عنوان یکی از معضلات استان و حتی شهرستان اسدآباد مطرح است که باید برای یافتن علت آن کار تحقیقاتی صورت بگیرد.

مسئول برگزاری مجمع سلامت سراسر کشور، حمید اخوان با اشاره به آمار بالای خودکشی به عنوان یک آسیب اجتماعی، تأکید کرد: برای پیشگیری از این آسیب باید به موضوع سلامت مردم بیشتر پرداخت.

وی با تأکید همکاری و تعامل همه ادارات و مردم، گفت: نباید از معضلات در حوزه سلامت چشم پوشی کرد و باید برای پیشگیری و مقابله آن تلاش کنیم.

مسئول برگزاری مجمع سلامت سراسر کشور از پای کار بودن دادستانی در اسدآباد در موضوع سلامت جامعه، قدردانی کرد.

امام جمعه اسدآباد هم ترویج و تولید نسل را مهمترین مسئله در حوزه سلامت خواند و بر تشکیل کارگروهی برای پرداختن به این مسئله تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از معضلاتی و آسیب هایی مانند خودکشی نیاز است که در سطح جامعه همایش هایی برگزار و مردم را توجیه کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه تنها متولی مجمع سلامت دانشکده نیست، اظهار کرد: در حوزه سلامت همه اقشار مختلف از جمله مدیران ارشد تا مردم عادی دخیل هستند و نباید از این مسئله غافل شوند.

بهنام رضا مخصوصی با اشاره به اهداف مجمع سلامت، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مصوبات قبلی این مجمع ابتر مانده و اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد

استاندار همدان با بیان اینکه عملکرد ادارات منطبق بر سند توسعه استان است، گفت: برنامه مدون اقتصادی همدان امروز در شورای برنامه‌ریزی اعلام و تکلیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار‌داشت: ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از جهش تولید با مشارکت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی استان باید با جدیت دنبال شود.

وی ضمن قدردانی از حوزه معاونت اقتصادی استان برای تدوین و ارائه برنامه جامع اقتصادی همدان در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد برای جامعه می‌طلبد این برنامه بعنوان یک راهبرد ویژه و تکلیف اجرایی در دستور کار مدیران اقتصادی استان قرار گیرد.

مقام عالی دولت در استان همدان، تاکید کرد: از گذشته نیز توجه استان به سمت اقتصاد، تولید و رشد اشتغال بوده است لیکن با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری با جدیت و توان بیشتری این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه از مدیران، فعالان و بخش‌خصوصی در حوزه اقتصاد انتظار داریم امسال متفاوت از گذشته، پای مردم را به بخش تولید باز کنند،گفت: شهرک‌های صنعتی باید به سمت دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نوین حرکت کنند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان منطبق بر سند توسعه سه ساله این استان، عنوان کرد: انتظار داریم سهم اعتبارات سفر ریاست جمهوری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری و جذب شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در تامین آب استان حمایت ویژه و نقش اثر‌گذاری داشت، بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مشکل تامین آب در استان با هم‌افزایی و تعامل بین دولت و دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاری و همراهی مردم فهیم استان مرتفع شده است.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر اینکه به کارگیری از بسترهای قانونی نیز در توسعه عمرانی و اقتصادی استان راهگشا خواهد بود، بیان کرد: در جلسات آتی شورای برنامه‌‌ریزی برنامه مدونی از حوزه عمرانی نیز منطبق بر قانون و بسترهای موجود در راستای تحقق شعار سال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات و برنامه‌هایی که در حوزه عمرانی استان ارائه می‌شود باید پیوست عملیاتی داشته باشد، گفت: تلاش‌ و برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وظیفه و ماموریت تک تک مدیران استان همدان است و در این زمینه همه مکلف به اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت هستیم برهمین‌اساس با هرگونه اهمال کاری به جد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • کشف و ضبط سه دستگاه فلزیاب در کبودارهنگ و اسدآباد
  • کشف سه دستگاه فلزیاب در کبودراهنگ و اسدآباد
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است