Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان مام عزیزی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بوکان که در سالن اجتماعات مدرسه شبانه روز تمدن برگزار شد، اظهارداشت: پس از این شهرستان ارومیه و سلماس به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در بین ۲۴ منطقه آموزشی آذربایجان‌غربی کسب کردند.

وی ارزیابی عملکرد شوراهای آموزش و پرورش مناطق را بر اساس بخش‌های بیست و یک گانه وزارت آموزش و پرورش برشمرد و ابراز کرد: شورای آموزش و پرورش بوکان  ۱۱ جلسه در این شهرستان برگزار کرده است که حاصل این جلسات ۱۲۵ مصوبه بود که از این تعداد ۱۱۵ مصوبه یعنی بالغ بر ۹۵ درصد آنها اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ۱۰ سال گذشته در رتبه‌های پایین آذربایجان‌غربی قرار داشت ولی امروزه در سایه تلاش‌های مسوولان آن بوکان از رتبه سوم استانی در سال ۹۲ به جایگاه نخست رسیده است.

وی از شورای آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین شورای شهرستان یاد کرد و افزود: این شورا متشکل از فرماندار، شواری‌های شهر و روستا، نمایده اولیاء و مربیان، معلمان و فرهنگیان است که ۹۰ درصد اهداف آموزش و پرورش در آن تحقق پیدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: این شهرستان در دی‌ماه سال گذشته نیز  رتبه نخست مشارکت اولیا با مدارس در سطح مناطق ۲۴ گانه آذربایجان‌غربی را از آن خود کرده بود.

سرپرست فرماندار بوکان نیز در این مراسم با تبریک مقام نخست شورای آموزش و پرورش بوکان در استان گفت: مدیران عملگرا منشاء تحول در آموزش پرورش بوده و این کار باید توسط دیگر مسوولان شهرستانی ادامه داشته باشد.

لقمان خسروپور افزود: مدیرانی که در شهرستان کار می‌کنند باید توانمندتر از دیگر مدیران اجرایی شهرستان‌های همجوار باشند چرا که مشکلات بوکان بیشتر از دیگر شهرستان‌ها است.

وی اظهار داشت: با وجود کمبود امکانات و مشکلات در بخش آموزشی بوکان مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در ۱۴ شاخص آموزشی توانست در ۶ شاخص، رتبه‌های نخست را به خود اختصاص دهد.

در این مراسم از اعضای شورای آموزش و پرورش بوکان ورسانه‌های فعال شهرستان از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی و صدا وسیما به عنوان رسانه‌های فعال عرصه آموزش‌وپرورش نیز تجلیل شد.

 شهرستان ۲۵۰ هزار نفری بوکان با ۴۳ هزار دانش‌آموز در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی تمدن دی ماه شاخص مدیر آموزش و پرورش قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی