Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع آگاه در فرودگاه «الریان» استان «حضرموت» که امارات عربی متحده از آن به عنوان زندان استفاده می‌کند، اعلام کردند، امارات تعدادی از عناصر گروهک «القاعده» را آزاد کرده است.

بر اساس گزارش «سقطری پست»، عناصر آزاد شده از استان «شبوه» در جنوب یمن بوده‌اند و هدف از این اقدام، مشتنج کردن وضعیت شبوه و ایجاد بی‌ثباتی در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده، از جمله فرماندهان القاعده که آزاد شده‌اند «صالح عمر بامعبد» از شهر «رضوم» و «باسل المراوح» از شهر «حبان» در استان شبوه هستند.

منابع امنیتی در استان اعلام کردند، نیروهای امنیتی سطح آمادگی خود را بالا برده‌اند تا آماده مقابله با هر اقدام تخریبی باشند.

امارات ماه گذشته (آذر ماه) در ادامه تلاش خود برای دست‌اندازی بر جنوب یمن، ده‌ها خودروی زرهی به همراه نیرو به استان شبوه فرستاد.

این اقدام امارات در حالی انجام می‌شود که توافق موسوم به «توافق ریاض» در آبان ماه گذشته میان نیروهای اماراتی در یمن معروف به شورای انتقالی جنوب و دولت مستعفی امضا شد تا به درگیری‌ها در جنوب یمن پایان داده شود اما این توافق تا کنون در سطح اجرایی به جایی نرسیده است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بانک اطلاعات علمی، مجموعه‌ای ساختاریافته از منابع اطلاعاتی منتشر شده در نشریات و دستاورد‌های پژوهشی است. هدف از ایجاد این بانک، گسترش و ارتقاء خدمات اطلاع‌رسانی به محققان، تسریع کاوش‌ها و دستیابی آسان به آخرین منابع علمی و نهایتاً افزایش اثربخشی تحقیقات در کشور است. فراهم ساختن امکان دسترسی رایگان به منابع بانک‌های اطلاعات علمی، دسترسی برای همگان و به حداکثر رساندن ضریب تأثیرگذاریِ نتایج پژوهش‌های علمی را ممکن می‌سازد. دسترسی آزاد (Open Access) این امکان را به کاربران می‌دهد تا خواندن، نسخه‌برداری، چاپ، جستجو یا پیوند دادن به متن‌کامل مقاله‌ها و به‌طور کلی استفاده از آنها، بدون پرداخت هزینه به ناشر یا مؤلف، اما با رعایت حق معنوی مؤلف (استناد به آثار پیشین و به رسمیت شناختن نویسندگان)، امکان‌پذیر باشد.
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) از سال ۱۳۸۳ همگام با آخرین پیشرفت‌های علمی، باهدف اهمیت دادن به نقش مدیریت دانش ملی و حفظ میراث علمی کشور و انتقال آن به نسل‌های آینده، با دو ویژگی «جامعیت و روزآمدی» به‌عنوان تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد (Open Access) در کشور به نشانی www.SID.ir فعالیت دارد و خدمات خود را از طریق بانک‌های نشریات علمی، مجامع علمی و طرح‌های پژوهشی به مخاطبان ارائه می‌دهد.
این پایگاه استنادی در کنار نشر و نمایه مقالات در حوزه‌های هشت‌گانه علمی یعنی پزشکی، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، فنی و مهندسی، هنر و معماری و علمی تخصصی، خدمات تخصصی خود را نیز به شرح زیر ارائه کرده است:
* نمایه‌سازی تمامی نشریات علمی ـ پژوهشی و مقالات همایش‌های معتبر علمی کشور
* نمایه‌سازی طرح‌های پژوهشی و معرفی فعالیت‌ها و محصولات علمی و فناورآنه‌ مراکز علمی و پژوهشی
* امکان جستجوی بیش از یک میلیون مقاله و مستند علمی
* وبلاگ و خبرنامه تخصصی مرکز جهت انتشار آخرین اخبار، دستاورد‌ها و گزارش‌های علم‌سنجی (sid.ir/blog)
* استخراج گزارش‌ها و رتبه‌بندی‌های علمی ویژه، مانند: گزارش‌های استنادی نشریات (JCR)، هم‌تألیفی دانشگاه و صنعت، ترند‌های حوزه‌های تخصصی و امثالهم
* استخراج گزارش‌ها و تحلیل‌های علمی با بهره‌مندی از روش‌های داده‌کاوی، علم‌سنجی و هوش مصنوعی
* سامانه ثبت‌نام کارگاه‌ها، دوره‌های تخصصی و ارائه فیلم‌های آموزشی الکترونیکی (sid.ir/workshop)
* سامانه ترجمه و ویرایش نیتیو متون تخصصی ویژه مقالات و پایان‌نامه‌ها (strs.ir)

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • عربستان از دست امارات به سازمان ملل شکایت کرد (+سند)
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • تلاش برای مهار آتش‌سوزی وسیع در جنگل‌های جنوب غرب چین
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • خدمات تخصصی تنها بانک اطلاعات علمی با دسترسی آزاد در کشور
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد