Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهشهر، سه قایق صیادی غیرمجاز کویتی را در آب‌های خلیج فارس توقیف کردند.

حیدری، مسئول روابط عمومی منطقه سوم دریایی سپاه در بندر ماهشهر در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این سه قایق صیادی روز گذشته، شنبه توسط ساحلبان‌های ما در ناو گروه رزمی امام حسن، حوالی چاه های سروش و ابوذر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سه قایق صیادی غیرمجاز کویتی توسط نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهشهر در آب های خلیج فارس توقیف شدند، گفت: در این خصوص نیز ۹ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نيروي دريايي سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره ۶ در حال انجام تعمیرات بوده است منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن چهار نفر از نیروهای تعمیرات شد.

همچنین ۲ نفر از مصدومان حادثه به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است.

این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

کد خبر 6082470

دیگر خبرها

  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • افزایش ۱۵ درصدی صید ماهی از دریاچه سد مهاباد
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند