Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد کمک معیشتی خانوار با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای درخواست کمک معیشتی تا فردا ۳۰ دی‌ماه است، گفت: شهروندان باید حساب‌های تجاری و شرکتی را از حساب شخصی خود جدا کنند.

 

حسین میرزایی سخنگوی ستاد کمک معیشتی خانوار گفت: حتماً حساب‌های شخصی را از حساب شرکتی و تجاری جدا کنید. حساب شخصی برای کار شخصی و حساب شرکتی و تجاری برای کار تجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد کمک معیشتی خانوار تأکید کرد: افراد اگر حساب‌های شخصی خود را از حساب شرکتی جدا کنند، می‌توانند مجدد درخواست بازبینی حساب شخصی خود را در سامانه حمایت بدهند و در شش ماه آینده وضعیت مالی آنها مجدداً بررسی می‌کنیم، اگر در آزمون وسع وضعیت مالی آنها تغییر نکرده بود و شرایط فعلی حاکم بود، یعنی میزان درآمد آنها بیش از میزان تعیین شده برای مشمولان کمک معیشتی باشد، هم کمک معیشتی برای آنها قطع می‌شود و هم طبق قانون از دریافت یارانه ماهانه محروم می‌شوند، اما اگر حساب آنها به روال معمولی و شخصی برگشته بود و طبق ضوابط بود، در آن صورت مشمول خواهند شد.

میرزایی ادامه داد:‌ در صورتی که حساب شخصی با حساب شرکتی یکی باشد هم کمک معیشتی تعلق نمی‌گیرد و هم یارانه افراد به دلیل اظهار اطلاعات غیر صحیح مالی قطع می‌شود.

به گفته وی، افرادی که دارای شرایط وزارت رفاه برای دریافت کمک معیشتی حمایتی باشند و حساب شخصی آنها از حساب شرکت یا محل کارشان جدا شده باشد، امکان تعلق کمک معیشتی ظرف شش ماه آینده بررسی و تعلق می‌گیرد.

میرزایی همچنین با تأکید براینکه افراد حساب‌های شخصی خود را نباید در اختیار شرکت‌های تجاری یا افراد دیگر قرار دهند، گفت:‌ طبق بندی که در سامانه حمایت قرار داده شده ا ست، کسانی که ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات مالی و حساب آنها در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد و اگر پول‌های شرکت از حساب آنها عبور کنند مشمول مالیات‌های بر درآمد هم می‌شوند.

سخنگوی ستاد کمک معیشتی همچنین در پاسخ به این رسش که عده‌آی از شهروندان اعلام کرده‌اند در یک خانوار به تعدادی از افراد کمک معیشتی تعلق گرفته و به برخی تعلق نگرفته است، گفت: ملاک ما ساختار خانوار است که از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار ما قرار گرفته و اگر در یک خانواده تعدادی دچار مشکل شده‌اند یا به بانک مراجعه کنند و یا اینکه ساختار خانوار آنها از نظر سازمان هدفمندی یارانه‌ها تغییر کرده که مطابق ساختار جدید یارانه و کمک معیشتی پرداخت می‌شود.

کارشناسان اقتصادی بارها تأکید کرده‌اند، افراد به دلیل نیاز مالی نباید اجازه دهند، عده‌ای سودجو به اسم آنها و با کدملی آنها حساب‌های باز کرده و گردش مالی شرکت‌های تجاری را از طریق حساب‌های افراد انجام دهند و یا اینکه به نام آنها کارت بازرگانی دریافت کنند و با کارت بازرگانی اجاره‌ای و یا یکبار مصرف اقدام به واردات میلیاردی کنند، زیرا طبق قانون دارنده کارت و یا شماره حساب مسئول گردش‌های مالی و تراکنش کارت یا حساب است و قانون نمی‌تواند شخص دیگری را به غیر از مالک حساب و یا کارت بزرگانی مؤاخذه کند، بنابراین نباید اجازه سوء استفاده از کارت بازرگانی، کارت ملی و یا شماره حساب فردی به افراد دیگر داده شود./ فارس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی

بانک ملی ایران در راستای حمایت از مشتریان و رفع نیاز‌های ضروری آنها، طرح “مهربانی ملی” (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی) را ارائه می‌کند. این طرح، فرصتی استثنایی برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با شرایطی آسان و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

مزایای طرح مهربانی ملی (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی)

وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات اداری طولانی به شما پرداخت می‌شود.

تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید و نیاز‌های ضروری خود را برطرف کنید.

فقط با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد می‌توانید وام دریافت کنید.

متناسب با نیاز و شرایط خود، می‌توانید دوره بازپرداخت وام را انتخاب کنید.

بدون ارائه چک، سفته و گواهی کسر از حقوق.

صرفاً امکان انتقال قسمت و یا تمامی امتیاز به افراد درجه یک خانواده وجود دارد.

محاسبه امتیاز دریافت وام، بر اساس میانگین کارکرد روزانه حساب می‌باشد.

تمامی اشخاص حقوقی (شرکت‌ها/سازمان‌ها و …) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی اقدام و با معرفی کارکنان خود امتیاز کسب شده را به آنان انتقال داده و با احراز امتیاز لازم، شرایط دریافت وام را فراهم نمایند.

افتتاح حساب غیر حضوری در سامانه بام.

شرایط دریافت وام مهربانی بانک ملی:

داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی ایران

ارائه یک ضامن معتبر

دارا بودن سابقه و عملکرد مناسب در بانک

عدم استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه در سایر بانک‌ها در ۶۰ روز گذشته

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی:

مراجعه به شعبه: به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک و تکمیل فرم درخواست، وام خود را دریافت کنید.

غیرحضوری: از طریق سامانه بام به صورت آنلاین افتتاح حساب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید.

tags # وام ، بانک ملی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند