Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهاءالدین پناهی» عصر یکشنبه در پایان مسابقه تیمش با خوشه طلایی که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، افزود: اتفاقات عجیبی در این بازی رخ داد و جریان مسابقه تحت تاثیر سوت های داور بود.

وی افزود: دیشب در هتل با ناظر مسابقه در این رابطه صحبت کردم و به او گفتم که داورانی که در لیگ یک سوت می زنند بسیار جوان و کم تجربه هستند و قادر به مدیریت بازی نیستند اما متاسفانه نه تنها در این دیدار داور بازی را کنترل نکرد بلکه اشتباهات عجیبی مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: گل دوم حریف در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن خوشه طلایی حدود سه متر در آفساید بود اما داور و کمک او به راحتی از این صحنه عبور کردند و در ادامه خطا روی دروازه بان ما را تشخیص نداد و در همین صحنه گل خوردیم.

پناهی گفت: داور این مسابقه اصلا در حد و اندازه لیگ دسته اول نبود و در اواخر بازی در حالی که باید خطا را روی مهاجم ما اعلام می‌کرد اما در کمال تعجب به نفع حریف سوت زد و حتی بازیکن ما را با کارت قرمز اخراج کرد.

سرمربی شهرداری تبریز گفت: همه این اتفاقات نشانه بی تجربگی و ناتوانی داور در کنترل مسابقه بود که هم فضای حاکم بر بازی و هم سکوها را ملتهب کرد.

وی در عین حال پیروزی را به تیم خوشه طلایی تبریک گفت و افزود: بازی در سطح بالایی انجام شد و بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند اما حریف از موقعیت هایی که نصیبش شد، به خوبی استفاده کرد و برنده از میدان خارج شد.

پناهی همچنین از تماشاگران ساوجی اظهار ناراحتی کرد و گفت: با توجه به اینکه ساوه برای نخستین بار صاحب تیم در دسته اول فوتبال کشور شده، باید سکوها را کنترل کنند و فحاشی به حریف زیبنده این شهرستان نیست.

وی اظهار امیدواری کرد که در ادامه رقابت های لیگ برتر با کسب نتایج لازم، شهرداری تبریز در لیگ ماندگار شود.

خوشه طلایی ساوه با حساب ۲ بر یک شهرداری تبریز را شکست داد و با کسب ۳۵ امتیاز و یک بازی بیشتر در رده سوم جدول رقابت ها قرار گرفت.

هفته آینده و در روز ششم بهمن، شهرآورد استان مرکزی میان خوشه طلایی و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی جدول دروازه بان رقابت های لیگ برتر شهرداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری که طبق عادت قدیمی مشهد را برای اردوی تیم‌هایش انتخاب کرده از ابتدای امسال هم در مشهد اردو زد و فردا در همین شهر باید به مهمانی خوشه‌طلایی برود، تیمی که حالا پس از استعفای خسرو حیدری، ایمان رزاقی را به عنوان سرمربی معرفی کرده است.

مهاجری که تیمش با یک بازی کمتر در صدرجدول لیگ آزادگان حضور دارد، حالا با شور و نشاط بیشتری در مشهد حضور دارد و تمرینات شاگردانش را زیرنظر گرفته است.

او پیش از این روزهای خوبی را در مشهد با سیاه‌جامگان، پدیده و شهرخودرو گذرانده است و حالا با شکست خوشه‌طلایی می‌تواند کام لرتباران را برای یک صعود خاطره‌انگیز، شیرین کند.

عکس: محسن بخشنده

دیگر خبرها

  • درخواست باشگاه سپاهان برای بازی حساس فصل
  • عکس‌| خوشه‌طلایی دوباره قرمزپوش شد!
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)