Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت نشریه الریاضیه عربستان از تائید محرومیت ایران از میزبانی توسط AFC خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال کشورمان جمعه شب اعلام کرد نامه‌ای از جانب کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) دریافت کرده است که بالاترین نهاد فوتبال آسیا به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم گرفته امتیاز میزبانی نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

باید به مدیریت شیخ‌سلمان پایان دهیم

در این راستا، سایت نشریه الریاضیه عربستان مدعی شد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی تصمیم اولیه را تأیید و اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.

الریاضیه نوشت؛ AFC اعلام کرده به چند دلیل اجازه میزبانی به ایران نمی‌دهد از جمله اینکه داوران حاضر نیستند در این کشور قضاوت کنند.

الریاضیه همچنین خبر داد؛ کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تائید تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون تاکید کرده تا اطلاع ثانوی هیچ بازی بین‌المللی در ایران برگزار نخواهد شد.

 این چهار باشگاه ایرانی پیش از این اعلام کرده بودند اگر تصمیم AFC تغییر نکند و امتیاز میزبانی از آنها سلب شود، از این دوره از رقابت‌ها کنار خواهند کشید.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی ای اف سی ایران تحریم ایران محرومیت لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال پرسپولیس شهر خودرو سپاهان میزبانی شیخ سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مصاف کویت می رود.

جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل کویت برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه وحید شمسایی سرمربی تیم و شهاب سفال‌منش دستیار اول نکات فنی در مورد شیوه بازی کویت، انتظارات فنی از تیم و لزوم ارائه بهترین نمایش که سزاوار نام‌ و اعتبار فوتسال ایران باشد را بیان داشتند.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحربن پیروز شد.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «ایندور» مقابل کویت صف‌آرایی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری