Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:23:59 GMT

جامعه نیازمند وحدت و یکپارچگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۱۳۱

جامعه نیازمند وحدت و یکپارچگی است

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه رسانه‌ها به دنبال تبیین دشمنی‌ها بر علیه ملت باشند، گفت: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت، یکدلی و یکپارچگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عصر امروز در دیدار با شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به شرایط کشور اظهار کرد: امروز سطح فتنه‌انگیزی دشمنان در کشور به شدت افزایش یافته و دشمن تمام توان خود را برای ایجاد گسست در میان مردم به میدان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام شرایط گویای این است که امروز جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ایجاد وحدت و یکپارچگی است و نمی‌توان در این بین نقش رسانه‌ها را در ایجاد این روحیه در جامعه نادیده گرفت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: از سوی دیگر بخش عمده‌ای از تلاش دشمن معطوف به کمرنگ‌کردن امید در جامعه شده و رسانه بهترین ابزار برای بیان واقعیت‌های جامعه و ایجاد شور و امید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها هم در تزریق امید به جامعه نقش پررنگی دارند، ادامه داد: در تولید و انتشار اخبار این نقش اهمیت مضاعفی دارد و باید به آن توجه کرد.

برزگر اضافه کرد: این دو هفته مملو از اخبار شورآفرین برای مردم بود اما دشمن تلاش کرد با پررنگ کردن برخی ناکامی‌ها تمام این شیرینی و دستاوردها را در چشمان مردم کمرنگ کند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در این بین باید تلاش کنند تا با نمایش و ارائه تحلیلی مناسب از دستاوردهای انقلاب و نظام و همچنین پیروزی‌های فرزندان این ملت در عرصه‌های مخالف، اجازه ندهند یأس و نا امیدی در میان مردم افزایش یابد.

 

تبیین آرمان‌های انقلاب مهم‌ترین هدف بسیج رسانه

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز در این دیدار با تشریح برخی اقدامات این سازمان در یکسال اخیر اظهار کرد: تبیین آرمان‌های انقلاب بدون نگاه حزبی و جناحی از مهم‌ترین اهداف این سازمان است.

وی ادامه داد: برگزاری سلسله نشست‌های دفاع همچنان باقیست، برگزاری جلسات اخلاق و رسانه با حضور آیت‌الله عابدینی  و آیت‌الله اسلامی و دیدار با رسانه‌های استان از جمله برنامه‌هایی بوده که در این سازمان با مشارکت خبرنگاران استان قزوین برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس برزگر رسانه بسیج رسانه محمد کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است

وزیر اقتصاد با اشاره به بار مالیاتی که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شد، یادآور شد که وزارت اقتصاد رسما با این موضوع مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیخ داد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که در قانون مصوب بر لایحه بودجه دولت اضافه شده، حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب می کند که تسهیل کنیم و تخفیف های بیشتری در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق تامین کند و به دولت اجازه انتشار دهد تا نیازی به این افزایش مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • هدایت الهی نیازمند آماده‌سازی نفس است
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است