Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین، گفت: کولاکوویچ در جایگاهی نیست که بخواهد لیگ برتر والیبال ایران را به هم بریزد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسن‌الله شیرکوند لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: نمی‌توان توقع داشت که در همه بازی‌ها برنده شویم، دیدار مقابل سایپا ضعیف‌ترین بازی تاریخ تیم شهرداری ورامین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما روند بسیار خوبی داشت تا این که لیگ برتر به خاطر اردوهای تیم ملی والیبال تعطیل شد. ما به خاطر مصالح ملی سکوت کردیم و تاوان آن را با این نتیجه پس دادیم.

وی ادامه داد: مسعود غلامی در حالی به تیم ما ملحق شد که در اردوهای تیم ملی مصدوم شده بود، باید جلوی چنین اتفاقاتی در تیم ملی گرفته شود. به نظر من کلاکوویچ جایگاهی ندارد که بخواهد لیگ برتر را به هم بریزد. همه می‌دانند که دعوت 16 بازیکن به اردوی تیم ملی نمایشی است، ولی ما به خاطر مصالح ملی چیزی به زبان نیاوردیم.

لیبروی شهرداری ورامین ادامه داد: در هر حال باید خودمان را بعد از شکست مقابل سایپا پیدا کنیم، بازی کردن مقابل تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا که هیچ تماشاگری ندارند، بسیار خسته‌کننده و بدون شور و هیجان است.

شیرکوند تصریح کرد: باید بگویم مشکلات داخلی هم در شکست تیم ما دخیل بود. متاسفانه سیاسیون و در راس آنها فرماندار ورامین کمر به نابودی تیم والیبال شهرداری بسته‌اند و با بها دادن بیش از حد به تیم فوتسال شهر ورامین روزگار ما را سیاه کرده‌اند. ما برای تمرین کردن سالن در اختیار نداشتیم و حتی کف‌پوش سالن فعلی نیز به خاطر تمرینات تیم فوتسال آسیب جدی دیده است.

وی خاطر نشان کرد: یک غریبه از گنبد کاووس آمده و می‌خواهد برای مردم و ورزش ورامین تعیین تکلیف کند. حمایت از تیم فوتسال بلایی سر ما آورده که ما در مقابل تماشاگران خود شرمنده شدیم.

این بازیکن تیم شهرداری ورامین در مورد تیم ملی والیبال ایران، گفت: نتایج تیم ملی والیبال ایران هنر بازیکنان تیم ملی است، نه تلاش و تخصص کولاکوویچ. 6 بازیکن اصلی تیم ملی می‌دانند که او هیچ بار مثبتی برای تیم ملی ندارد و شخص دیگری تیم ملی را در زمین هدایت می‌کند که همه او را می‌شناسند. به نظر من افتخار حضور در المپیک باید به یک مربی ایرانی برسد.

شیرکوند در مورد عصبانیتش در طول بازی، تصریح کرد: ما به آقای عشایری رای دادیم تا به عنوان رئیس هیئت والیبال تهران انتخاب شود و حالا از او انتظار همکاری داریم. ما انتظار داریم در دیدارهای مهم از خط نگهدارهای با تجربه استفاده کند و ناظر بازی نیز در صورت بروز تخلف یا اشتباه با این قضیه برخورد کند. همچنین دیدارهای لیگ برتر نیاز به ویدیوچک دارد.

شهنازی: با تلاش بازیکنان، شهرداری ورامین را شکست دادیم

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط والیبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود