Web Analytics Made Easy - Statcounter

لچه در خانه خود، یقه اینتر را هم مثل یوونتوس گرفت.

طرفداری- در هفته نوزدهم سری آ، لچه و اینتر به مصاف یکدیگر رفتند که نراتزوری با نتیجه 1-1 در خانه لچه متوقف شد و نتوانست شروعی ایده‌آل در نیم فصل دوم داشته باشد.

اطلاعات بازی

زمان: یکشنبه، 29 دی 1398

مکان: استادیوم ویادل ماره، لچه

تورنمنت: هفته نوزدهم سری آ ایتالیا

گلزنان: مارکو مانکوسو 77' برای لچه| الساندرو باستونی 72' برای اینتر

ترکیب تیم‌ها و نمرات بازیکنان از هواسکورد

 

شرح گل‌ها و اتفاقات بازی

بازبینی VAR برای لچه 21'؛ جولیو دوناتی، مدافع لچه تکلی خشن روی ساق پای نیکولو بارلا، هافبک اینتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور صحنه را بازبینی کرد اما مجاب به اخراج دوناتی نشد و کارت زرد به مدافع لچه نشان داد.

بازبینی VAR برای لچه 45'؛ ضربه خوما باباکار، مهاجم لچه درون محوطه جریمه به دست استفانو سنسی برخورد کرد اما داور پس از بازبینی صحنه، پنالتی اعلام نکرد زیرا دست سنسی در حالت بسته قرار داشت.

لچه 0-1 اینتر؛ الساندرو باستونی 72': بیراگی از سمت چپ زمین اقدام به سانتر کرد و الساندرو باستونی، مدافع پیش‌تاخته اینتر سه دقیقه پس از ورودش به زمین با ضربه سر دروازه لچه را باز کرد. 

لچه 1-1 اینتر؛ مارکو مانکوسو 77': 

ویدیوی خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟